[Catalyst 04.9 + CCC] Control Center start niet meer op

Pagina: 1
Acties:

• Zodiac
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-07 20:39
Oke, ik heb dus een verse installatie van XP Pro uitgevoerd (SP2 geslipstreamed en op een geformatteerde schijf). Hierna heb ik alle drivers geinstalleerd (Met uitzondering van 04.9), toen .NET 1.1, toen 04.9. Nog een keer opnieuw opgestart voor de zekerheid.

Weer in Windows open ik het CCC. Gaat goed, geen problemen, ziet er een beetje lame uit, maar het werkt. Niks gewijzigd.

Ik een dag later nog eens proberen - Ik klik dus op de CCC in mn Start-menu, maar er gebeurt niks. Windows laadt iets, maar er verschijnt niks op het scherm, taakbalk, wat dan ook. Ook het systray icoontje staat aan. Welke manier ik ook gebruik om CCC te openen, het werkt niet. Ook bij processen zie ik het proces wel lopen, maar het doet niks.

Enig idee wat dit kan zijn? Ik hoef niks te wijzigen, maar voor de toekomst wil ik toch wel weten wat de oplossing hier voor is. Heb geen zin om .NET 1.1 opnieuw te installeren of 04.9 te verwijderen en opnieuw te installeren.

Voor de duidelijkheid: Het gaat om een blanco XP SP2 installatie MET .NET 1.1 GEINSTALLEERD!

Specs: http://www.tweakers.net/gallery/101068/sys

• Zodiac
B.U.M.P.

Verwijderd

4.9 en CCC is gewoon buggy, ik had dit ook en ook wat gratis Bsod bij het starten van CCC, CCC werkte wel goed in de 4.8 versie. Ik raad je aan om te wachten tot 4.10 of geen CCC te installen.

• Zodiac
Ja, daar ben ik inmiddels al achter gekomen ja...

Ik wacht wel totdat we bij de 05.x serie. Misschien dat er dan een redelijk stabiele versie is verschenen. Tot dan gebruik ik wel de simpele standaardschermen.

Bedankt.