Nou zoals de titel zegt.
Zodra ik een rechtermuisklik op een bestand doe (om eigenschappen te bekijken of te kopiëren of whatsoever) reageert Verkenner niet meer en is de enige mogelijkheid om Verkenner (explorer.exe dus) af te sluiten via CTRL-ALT-DEL.
Een persoon in deze thread had exact hetzelfde:
[rml][ XP] ServicePack 2 released to manufacturing[/rml]
Link naar reply: [rml]ParkOverall in "[ XP] ServicePack 2 released to manufactu..."[/rml]
Quote:
Specs:
- Een vrijwel schone WinXP installatie; SP1; alle updates. Toen installeerde ik SP2.
- AMD XP 1700+
- Abit KR7-A Raid
- 1 GB RAM
- Nou ja, verder is de hardware niet zo relevant allemaal denk ik.
Komt iemand dit probleem bekend voor?
Zodra ik een rechtermuisklik op een bestand doe (om eigenschappen te bekijken of te kopiëren of whatsoever) reageert Verkenner niet meer en is de enige mogelijkheid om Verkenner (explorer.exe dus) af te sluiten via CTRL-ALT-DEL.
Een persoon in deze thread had exact hetzelfde:
[rml][ XP] ServicePack 2 released to manufacturing[/rml]
Link naar reply: [rml]ParkOverall in "[ XP] ServicePack 2 released to manufactu..."[/rml]
Quote:
Ik heb dus net als die user (ParkOverall) SP2 er weer afgegooid en het loopt als een zonnetje.Probleem klopt, als ik een bestand selecteer en er dan op klik met rechts hangt 'explorer.exe' en sluit na een aantal seconden.
Ik heb een kopie van explorer.exe van een andere pc naar die met sp2 gekopieerd maar ook die versie accepteerd geen rechtsklik op een bestand, sp2 (van de .torrent) gedeinstalleerd en alles weer okay.
Specs:
- Een vrijwel schone WinXP installatie; SP1; alle updates. Toen installeerde ik SP2.
- AMD XP 1700+
- Abit KR7-A Raid
- 1 GB RAM
- Nou ja, verder is de hardware niet zo relevant allemaal denk ik.
Komt iemand dit probleem bekend voor?