... die alle andere vragen overbodig maakt: BIERTJUH?!
Dat maakt wel uit.
Zeker als je een 12x hebt.
Zeker als je een 12x hebt.
Verwijderd
Maak Zelf altijd gebruik van 'Philips-Pro' op mijn Plex 12/4/32Ts... nog nooit problemen mee gehad.. 74&80min
Verwijderd
Als je de BESTE cd-r wilt hebben zou je volgens een test in de laatste of enerlaatste consumentengids Sony of Memorex moeten kopen.
Greetz,
Greetz,
Verwijderd
Sony is fantastic goed (en duur) , AMS is el cheapo van Philips kwaliteit (echt waar , no probs op 8X , 12X weet ek niet en ze kunnen audio perfect weergeven in de auto)
ik gebruik altijd
Philips Premium en nu Multi Purpose
Ik kon deze cd's kopen via hcc voor 175 piek de 100. Maar dat kan niet meer. Ook bij oppussuplies kun je goed terecht.
Voor 80min ook philips (multi purpose)
dit alles in combinatie met Philips 3610
Philips Premium en nu Multi Purpose
Ik kon deze cd's kopen via hcc voor 175 piek de 100. Maar dat kan niet meer. Ook bij oppussuplies kun je goed terecht.
Voor 80min ook philips (multi purpose)
dit alles in combinatie met Philips 3610
Phenom 9650 @ msi k9n sli-f v2/ 4096mb ddr2 ram/ SSD/ Club 3d ATi 5770/ AOC U2879VF/MacBook Pro Retina 13 i7/ pixel 7 pro/ LG OLED55C8PLA/ pioneer dv 77 home cinema/ surface pro en laptop en book 3
Die dingen van Sony duur?
Hoe kom je daar nu weer bij, Die schijfjes van Sony die volgens de Consumentngids het beste waren kosten nu fl1,65 bij de Makro. Dat is stukken goedkoper dan de andere 'bekende' merken!
Hoe kom je daar nu weer bij, Die schijfjes van Sony die volgens de Consumentngids het beste waren kosten nu fl1,65 bij de Makro. Dat is stukken goedkoper dan de andere 'bekende' merken!
Audi: Vorsprung durch Technik
hmmm..
Multi-purpose = speciaal voor Audio&Data&XXX?
is die SOny van de Makro dan ook Multi-purpose
Multi-purpose = speciaal voor Audio&Data&XXX?
is die SOny van de Makro dan ook Multi-purpose
... die alle andere vragen overbodig maakt: BIERTJUH?!
Multi-purpose van philips zijn goedkope lagere kwaliteit cd's, die komen van Ritek. De cd's van taiyo yuden zijn het beste, oa Philips Silver Premium komt daar vandaan.
Verwijderd
Tuurlijk zijn die schijfjes van Sony duur. Dat ze nu toevallig in de "aanbieding" zijn bij de Makro, maakt niet dat ze goedkoop zijn. Die van de consumentengids waren 74 min schijfjes. Ik heb er vorige week nog 100 gekocht bij Opus (80 min wel te verstaan) voorOp vrijdag 29 december 2000 13:01 schreef Rejgun het volgende:
Die dingen van Sony duur?
fl 234,00. Dat vind ik niet goedkoop. Maar kwaliteit mag wel iets kosten imo.
Greetz,
Pagina: 1