Hey tweakers ik had voor jullie een vraag en weet niet zeker of het wel of niet in "Wat te upgraden" valt aangezien het hier om een PD computer gaat.
Mocht het zijn dat het hier flink fout is hoor ik het wel en post ik het in het goede gedeelte.
Ik had de vraag of ik een Packerd Dell systeem een NVIDIA GeForce4 MX 440 with AGP8X (64 MB) kon installeren.
En een 256 MB (PC2700 DDR SDRAM) reepje er in kon doen.
Want ik koop namelijk nieuw geheugen en een videokaart en een vriend van me wil dit (hierboven) wel overnemen voor 30 euro ofzow, maar kan het überhaubt wel?
Ik zou dit graag willen weten voor dat ik opzoek hoe dat moet
.
Iig hier de specs van zijn Bell comp.
--------
Computer
Besturingssysteem Microsoft Windows XP Home Edition
Moederbord
CPU Type Intel Celeron 4, 1700 MHz (4.25 x 400)
Moederbordnaam Gigabyte GA-8SIML (3 PCI, 1 AGP, 1 CNR, 2 DIMM, Audio, Video, LAN)
Moederbord Chipset SiS 650
Moederbordnaam Gigabyte GA-8SIML (3 PCI, 1 AGP, 1 CNR, 2 DIMM, Audio, Video, LAN)
Systeemgeheugen 192 MB (DDR SDRAM)
BIOS Type AMI (09/07/02)
Scherm
Video kaart SiS 650 (64 MB)
3D-Versneller SiS 315
Multimedia
Geluidskaart SiS 7012 Audi
Audio Device
---------------------------
Dus iig bedankt voor het antwoord of het kan ja of [/nee] en mocht je je erg vervelen als het antwoord ja is mischien kun je dan vertellen of het erg moeilijk is, of dat het wel kan maar dat er dan hardware conlficten kunnen opspelen.
Ik wacht spanning af.
BvD
Peter.
Mocht het zijn dat het hier flink fout is hoor ik het wel en post ik het in het goede gedeelte.
Ik had de vraag of ik een Packerd Dell systeem een NVIDIA GeForce4 MX 440 with AGP8X (64 MB) kon installeren.
En een 256 MB (PC2700 DDR SDRAM) reepje er in kon doen.
Want ik koop namelijk nieuw geheugen en een videokaart en een vriend van me wil dit (hierboven) wel overnemen voor 30 euro ofzow, maar kan het überhaubt wel?
Ik zou dit graag willen weten voor dat ik opzoek hoe dat moet
Iig hier de specs van zijn Bell comp.
--------
Computer
Besturingssysteem Microsoft Windows XP Home Edition
Moederbord
CPU Type Intel Celeron 4, 1700 MHz (4.25 x 400)
Systeemgeheugen 192 MB (DDR SDRAM)
BIOS Type AMI (09/07/02)
Scherm
Video kaart SiS 650 (64 MB)
3D-Versneller SiS 315
Multimedia
Geluidskaart SiS 7012 Audi
Audio Device
---------------------------
Dus iig bedankt voor het antwoord of het kan ja of [/nee] en mocht je je erg vervelen als het antwoord ja is mischien kun je dan vertellen of het erg moeilijk is, of dat het wel kan maar dat er dan hardware conlficten kunnen opspelen.
Ik wacht spanning af.
BvD
Peter.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps