AMD Atlon 64 X2 3800 - Asrock ALIVENF4G-DVI - 2GB PC6400 DDR2 - Seagate Barracuda 320 GB SataII HD - Geforce GT520 1GB
Verwijderd
Ik ga overigens de XS202 bij internetcamerasdirect.nl bestellen

Dit is stukken beter dan dat duffe Casio-Horloge groen
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2005 10:44 ]
Hoewel veel mensen denken dat ie blauw achtergrond licht is het in het echt ook gewoon groen.
Wist ik ook niet meer het maakt me eigenlyk niet zoveel uit.
Ook waren/zijn bij de intertoys hoesje's voor de gba sp waar hij prima in past voor iedereen een aanrader het ''merk'' is GRAXTER.
Maar helaas heb ik sinds kort een probleem hij start niet meer op.
Hij laat wel leuk het schermpje zien (groen verlicht) alles ziet er goed uit alleen hij komt niet in het menu .......... heel vervelend heb hem al opgeladen en leeg laten lopen maar niks helpt hij start dus niet goed meer op, heeft iemand dit ook? en valt het onder garantie? gewoon terug brengen zeker?
Signature
Signature
[ Voor 0% gewijzigd door Spitie op 30-08-2005 19:46 . Reden: Dubbel post door error ]
Signature
Verwijderd
Als ik hem aansluit op de lader begint het blauwe charge lampje te branden alsook het ON lampje, maar op het scherm komt niet dat hij aan het opladen is, en als ik de plug uit de speler trek en hem probeer op te zetten gebeurt er ook niets. Ondertussen zit hij al 2 uur in het stopcontact. Iemand enig idee wat men probleem zou kunnen zijn?
Alvast bedankt
EDIT: De batterij maakt ook een zoemend geluid als hij wordt "opgeladen", is dit normaal?
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2005 19:16 ]
Verwijderd
Das goed mogelijkRoD schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 21:43:
Is de batterij niet gewoon vol? ik kan me herinneren dat Archos hun producten helemaal opgeladen levert.
Maar hoe zet ik dat ding dan in godsnaam aan? Ik heb al minstenst 30 seconden aan een stuk op die opstartknop zitten duwen en er komt niets op het schermpje.
Als je em niet aan kunt krijgen, dan is misschien de batterij stuk, zou ook verklaren waarom je geen tekentje krijgt van opladen, en dat de batterij zoemt.
Verwijderd
Zo heb ik een XS200 een tijdje geleden ook aan gekregen
Verwijderd
Hij kan ook onderweg kapot zijn gegaan.
Verwijderd
Meerdere mensen met dit probleeM?
Ben er toch wel weer erg blij mee.
Ook zat nu standaard de nieuwe firmwire erop en heb ik dus blauw achtergrondlicht.
Vind het persoonlijk beter geworden.
Signature
"Added:
• MTP with Windows Media DRM 10 (WMDRM10) capabilities.
• "clear bookmark" feature in popup when in the audio browser with a bookmarked audio file focused.
• Restart if DC-in is plugged or ON key is pressed while powering off.
Fixed:
• device booted even if ON button is pressed for short time.
• playlist is set to unsaved even if rename playlist don't change the name."
Download.
Verwijderd

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2006 21:11 ]
Verwijderd
wou hem aansluiten op de hifi en toen kreeg ik een bromtoon. Met mijn senheizer oortjes doet hij het wel maar als je aan de aansluiting zit, knarst het toch. Wel een beetje jammer.
Met de originele oortjes doet hij het wel goed. Ga nog een pmx60 kopen en hopen dat het daar ook goed mee gaat maar wel een beetje teleurstellend van archos. En het is niet mijn eerste archos speler. Dus ben nog een beetje in dubio de welke ik hou.
Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.
Terugbrengen. Er is duidelijk iets mis met de koptelefoonaansluiting.dread schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 22:30:
heb er net een gekocht
wou hem aansluiten op de hifi en toen kreeg ik een bromtoon. Met mijn senheizer oortjes doet hij het wel maar als je aan de aansluiting zit, knarst het toch. Wel een beetje jammer.
Met de originele oortjes doet hij het wel goed. Ga nog een pmx60 kopen en hopen dat het daar ook goed mee gaat maar wel een beetje teleurstellend van archos. En het is niet mijn eerste archos speler. Dus ben nog een beetje in dubio de welke ik hou.
Verwijderd
(ff geëdit ivm met foutje)
edit 2::
Kijk das weer een ander verhaal!With decent headphones, the Archos Gmini XS202 sounds fantastic and gets loud enough to handle the noisiest environments. Although the XS202's average transfer speed of 5.29MB per second is somewhat less impressive than the XS200's 10.19MB per second, it's still plenty fast. Battery life is a marathonlike 25.3 hours, showing a big improvement.
bron: Cnet.com
[ Voor 103% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2006 20:40 ]
Verwijderd
Da's het verschil tussen de XS200 en de XS202, niet tussen de XS202 en XS202sVerwijderd schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 20:21:
Wat is nou het verschil tussen de XS202 en de XS202s? naast de kleur en dat ie 2 mm dunner en 2 gram lichter is? Hijs namelijk ook 25 euro duurder...
(ff geëdit ivm met foutje)
edit 2::
[...]
Kijk das weer een ander verhaal!
Verwijderd
Ik had em net ff aan mijn PC gehangen en gekeken hoe dat werkten met WMP10... Prachtig allemaal, maarrr ik gebruik geen wmp 10 maar Winamp 5.
Is er ook ene manier om de xs202 met winamp 5 te laten werken? ik kon op winmap.com geen plug-in vinden...
Verwijderd
Als je em aanzet dan brand alleen het blauwe 'on' lampje maar verder doet het niets. Ook niet met de oplader erin en ik heb de batterij al laten opladen.
Bij het opladen geeft hij nu ook niet meer zo'n groot logo'tje van de batterij aan.
Bij het starten hoor je wel dat de HDD begint te draaien maar verder doet hij niets. Als je dan de mildelste knip in drukt ( die 'clit' zal ik maar zeggen) dan maakt ie een iets ander geluid maar het mag niet baten...
Zie ik nu iets stoms over het hoofd en heb ik gewoon pech met een brakke HDD oid..?
edit::
Ik kreeg het net voor elkaar om hem een paar keer te late opstarten door alle 3 de knoppen tegelijk in te drukken, maar na enkele seconden valt hij dan weer uit.
De batterij indicator geeft gewoon aan dat de batterij vol zit..
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2006 16:55 ]
(mocht deze afgeraden worden, zijn er alternatieven? Ik zoek vooral een kleine speler met vrij veel geheugen (10gb of meer) en dus een goede batterijspeelduur.)
Nu het topic toch geschopt is: er is laatst nog nieuwe firmware uitgekomen.
XS202 2.1.43
XS202s 2.1.43
# Wrong mp3 information genre could crash the product.
# XS202: make character scrolling slower.
Verwijderd
Dit is echt super onhandig met bepaalde albums (rock opera's, live albums ed), maar ik kan nergens vinden hoe je de nummers kan sorteren... Iemand een idee?
Wat is ie klein! Haha, tot nu toe ziet het er allemaal goed uit, en klinkt het ook goed.
1 Vraagje, hoe krijg je die 2 geluidsmeetbalkjes (L en R)?
Is de gmini xs202(s) al ergens te bezichtigen en te kopen in een winkel in nederland? want ik weet dat de mediamarkt de gmini 400 wel heeft, maar de xs200/202(s) dus niet...
iemand?
en is de xs202 te gebruiken met itunes (op windows), want dat gebruikte ik voor mijn ipod nl ook, en dat ging wel prettig...
[ Voor 20% gewijzigd door Fudgem op 09-07-2006 04:12 ]
AMD Atlon 64 X2 3800 - Asrock ALIVENF4G-DVI - 2GB PC6400 DDR2 - Seagate Barracuda 320 GB SataII HD - Geforce GT520 1GB
Verwijderd
http://www.mp3shop.nl/pro...ni-xs202-20-gb-black.html
Het staat niet aangegeven, bij redcoon wel:
http://www.redcoon.nl/ind...chos_Gmini_XS_202S_Slim/#
Verwijderd
Maar ik zal hem denk ik toch bij redcoon moeten bestellen, ik heb MP3shop gemaild en gevraagd of er een AC adapter bijgeleverd zit. Helaas zit deze er niet bij, bij MP3shop, ze zeggen dat hij alleen op te laden is via USB (ik dacht dat dit niet mogelijk was?).
Bij Redcoon wel een adapter, maar dan voor 15 euro meer. Dan betaal ik liever 15 euro meer met een AC adapter.
Die XS202S weegt bij redcoon 2gr. meer, en het formaat is ook 1mm dikker:
http://www.redcoon.nl/ind...rchos_Gmini_XS_202S_Slim/
vergissing?
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2006 11:03 ]
Ik heb em derop staan. Niks schokkends, alleen Music player layout has been reworked. Nouja, tot nu toe ben ik alleen de totale tijd van een nummer kwijt geraakt. Zit er nog iets van een aanpassings mogelijkheid in van wat ie weergeeft? (ik heb altijd nog de stille hoop op dat die geluidsmeterbalkjes erin komen...)MPmad schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 16:41:
Yep, dat zijn de specs van de oude, de non-S.
Nieuwe firmware nog: versie 2.2.02
Alleen dat laatste schijnt wel een flinke verbetering te zijn.New languages: Polish, Hungarian, Italian, Portuguese, Dutch, Czech.
Music player layout has been reworked.
Faster wma codec driver.
Maar goed. Ik weet niet wie je gemailt heeft FireFS, maar hij lult echt uit zijn/haar nek. De adapter zit gewoon bij de verpakking. En hij is NIET usb-chargable.
Enfin, over het product: heerlijk ding, maar ik was al verliefd op mijn oude XS202, dus tjsa. Ik weet alleen niet of ik dat zwart nou zo ontzettend veel beter vindt.
Beetje teleurgesteld dat hij ook niet over de usb oplaad, maar dat mag de pret absoluut niet drukken. Oh ja, en het USB kabeltje was/is brak. Daar moet ik nog even naar kijken. Maar dat terzijde
Kortom, tegen hen die nog twijfelen zeg ik: Hoef je alleen muziek te luisteren? Dan kun je hier niet echt een miskoop mee doen. Juist voor muziek is 'tie ideaal (id3 én filebrowser), en hij is ook nog relatief stevig. En goedkoop, in verhouding.
3Gb is voor mij voldoende en de prijs is goed. (€109)
De ARClibary werkt prima en icm WMP11 gaat alles prima. Ook de batterij gaat lang mee. Alleen een minpuntje is dat hij moet worden opgeladen via een usb poort. Iets wat niet zo handig is als je op vakantie gaat. Een optionele net adapter kost 30 euro.
Of heeft ie wel een resetmogelijkheid?
Misschien handig om even de handleiding door te lezen.eswa schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 13:13:
Af en toe heb ik toch een vastloper. En dan kan ik niks anders dan hem laten liggen en wachten tot de batterij op is...toch?
Of heeft ie wel een resetmogelijkheid?
Ik ben alweer aan het kijken naar een nieuwe. Ik vind mijn Archos wel aardig doen wat ie moet doen, maar hij kan niet veel meer dan muziek afspelen. Playlists maken (ben ik achter gekomen) doe ik toch nooit, en andere gimmicks heeft ie niet. En hetgene waar ik echt op ben afgeknapt is de equilizer. Ik hou wel graag van goed geluid, en ermee kunnen spelen zegmaar. Maar deze equilizer valt me echt tegen. Voorbeeld: Ik heb hem nu op bass +9, de rest -9, en als ik dan een van de hoge tonen balkjes van -9 naar -6 of -3 ophoog, gaat het algehele volume, en met name de bass er extreem uit! Terwijl als je 1 balkje aanpast je zou zeggen dat je ook maar 1 band versterkt/-zwakt...Dat is hier dus niet zo. Vind ik heel vreemd...hebben meer mensen hier 'last' van?
(algehele geluidskwaliteit is trouwens wel prima hoor, en ik heb em meestal op +9, 0, +3, +3, +6 staan)
Verwijderd
Wat is er zo goed aan iTunesZapp Brannigan schreef op zondag 18 februari 2007 @ 05:38:
Ik had een paar posts eerder gevraagd of de Gmini xs202s ook te gebruiken is via iTunes (Windows!). Ik kreeg toen de reactie dat er een plugin was. maar volgens mij (en Archos) is er alleen een plugin voor iTunes op de Mac, en niet voor Windows. Klopt dit? Is er misschien ook een andere manier om iTunes met de xs202s te gebruiken (op een PC)? Een niet-Archos plugin?
Als je iPod en Archos wil gebruiken met 1 progsel, gebruik MediaMonkey.
En die iPod heb ik niet meer (kaduuk), dus het gaat alleen om de Archos. Maar Windows Media Player vindt ik slecht, dus...
Mediamonkey geprobeert, vind ik toch niet zo simpel en duidelijk als iTunes, veel te veel extra opties enzo...
[ Voor 75% gewijzigd door Fudgem op 19-02-2007 21:27 ]
Weet iemand een goedkoop alternatief voor een case voor gmini xs202s??
Verwijderd
nu heb ik al gemaild waar ik een nieuwe kan halen, maar ik krijg maar geen antwoord terug.
Ik ben dus nu maar van plan om een andere oplader te halen, weet iemand hoeveel ampere die oplader is?
Kijk es in het boekje van je mp3-speler, er is vast wel een alternatief te vinden bij MM..