Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fudgem
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-08-2024

Fudgem

Fudge the system!

Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2005 @ 08:41:
...In de winkel hing er helaas een alarmkoortje aan :(
Desertstorm, welke winkel was dat, ik heb hem nog nergens gezien namelijk...

AMD Atlon 64 X2 3800 - Asrock ALIVENF4G-DVI - 2GB PC6400 DDR2 - Seagate Barracuda 320 GB SataII HD - Geforce GT520 1GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whehehe, sorry, een shop hier in Los Angelos :D

Ik ga overigens de XS202 bij internetcamerasdirect.nl bestellen :)

Afbeeldingslocatie: http://mp3.direqt.nl/site/image_database/archgminixs202_1.jpg

Dit is stukken beter dan dat duffe Casio-Horloge groen :9~

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2005 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spitie
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Spitie

Ondertitel

Ik heb nu al een tijdje de xs202 (van voor de vakantie) heel leuke mp3 speler _/-\o_
Hoewel veel mensen denken dat ie blauw achtergrond licht is het in het echt ook gewoon groen.
Wist ik ook niet meer het maakt me eigenlyk niet zoveel uit.
Ook waren/zijn bij de intertoys hoesje's voor de gba sp waar hij prima in past voor iedereen een aanrader het ''merk'' is GRAXTER.
Maar helaas heb ik sinds kort een probleem hij start niet meer op.
Hij laat wel leuk het schermpje zien (groen verlicht) alles ziet er goed uit alleen hij komt niet in het menu .......... heel vervelend heb hem al opgeladen en leeg laten lopen maar niks helpt hij start dus niet goed meer op, heeft iemand dit ook? en valt het onder garantie? gewoon terug brengen zeker?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Tuurlijk valt het onder garantie, je kunt em gewoon terugbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spitie
  • Niet online

Spitie

Ondertitel

Ik post nog wat er van gaat worden!

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spitie
  • Niet online

Spitie

Ondertitel

post nog wat er van gaat worden!

[ Voor 0% gewijzigd door Spitie op 30-08-2005 19:46 . Reden: Dubbel post door error ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien is het wel groen omdat hij een optie heeft hem op blauw te zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds een uur of 2 ook de 202 aangeschaft. Maar ik heb al een probleem.
Als ik hem aansluit op de lader begint het blauwe charge lampje te branden alsook het ON lampje, maar op het scherm komt niet dat hij aan het opladen is, en als ik de plug uit de speler trek en hem probeer op te zetten gebeurt er ook niets. Ondertussen zit hij al 2 uur in het stopcontact. Iemand enig idee wat men probleem zou kunnen zijn?
Alvast bedankt

EDIT: De batterij maakt ook een zoemend geluid als hij wordt "opgeladen", is dit normaal?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2005 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Is de batterij niet gewoon vol? ik kan me herinneren dat Archos hun producten helemaal opgeladen levert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 21:43:
Is de batterij niet gewoon vol? ik kan me herinneren dat Archos hun producten helemaal opgeladen levert.
Das goed mogelijk :)
Maar hoe zet ik dat ding dan in godsnaam aan? Ik heb al minstenst 30 seconden aan een stuk op die opstartknop zitten duwen en er komt niets op het schermpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ook niet als je de knop na een paar seconden loslaat?
Als je em niet aan kunt krijgen, dan is misschien de batterij stuk, zou ook verklaren waarom je geen tekentje krijgt van opladen, en dat de batterij zoemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je drukt echt die knop is met het rondje en de streep er doorheen?

Zo heb ik een XS200 een tijdje geleden ook aan gekregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vrees ook dat de batterij stuk is, maar ik snap dan wel niet waarom ze dat niet testen voor ze hem verpakken, nu zit ik weer met al de miserie om die terug in de winkel te krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Er glipt altijd wel een kapot exemplaar doorheen.
Hij kan ook onderweg kapot zijn gegaan.

Verwijderd

Ik heb mijn Archos XS200 vanaf begin januari, en nu krijg ik een hard disk read error. Oftewel, het hele ding is naar de filisteinen en ik kan maar hopen dat dit gedekt word door de garantie. Zoniet word ik boos, want het was toch een prijzig apparaatje, dat mag niet kapotgaan naar een half jaar intensief doch normaal gebruiK.

Meerdere mensen met dit probleeM?

• RoD
  • Niet online

RoD

Dit wordt als het goed is wel gedekt door de garantie, alleen op het schermpje heb je geen garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spitie
  • Niet online

Spitie

Ondertitel

Intussen heb ik mijn mp3 speler sinds 2 weken weer terug, na een hoop gedoe.
Ben er toch wel weer erg blij mee.
Ook zat nu standaard de nieuwe firmwire erop en heb ik dus blauw achtergrondlicht.
Vind het persoonlijk beter geworden.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:25

Piggen

Lekker bakkie

Dan kick ik deze ook nog maar even, vanwege nieuwe firmware voor de XS202. Versie 2.1.21.

"Added:
• MTP with Windows Media DRM 10 (WMDRM10) capabilities.
• "clear bookmark" feature in popup when in the audio browser with a bookmarked audio file focused.
• Restart if DC-in is plugged or ON key is pressed while powering off.

Fixed:
• device booted even if ON button is pressed for short time.
• playlist is set to unsaved even if rename playlist don't change the name."

Download.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al een verkoopplaats van de XS202s gezien? In het zwart deze keer :9

Afbeeldingslocatie: http://www.generationmp3.com/images/News/0_janvier/gmini_xs_202S_earphones.jpg

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2006 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Bij www.redcoon.nl en www.alternate.nl staat hij op de site, maar nog niet als leverbaar. Volgens Redcoon is hij "verzendklaar in 17 dagen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Super! Ondanks Archos producten makkelijk te zoeken zijn, had ik hier toch echt even wat moeite mee :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 14:04

dread

Sluwe vlaming

heb er net een gekocht

wou hem aansluiten op de hifi en toen kreeg ik een bromtoon. Met mijn senheizer oortjes doet hij het wel maar als je aan de aansluiting zit, knarst het toch. Wel een beetje jammer.

Met de originele oortjes doet hij het wel goed. Ga nog een pmx60 kopen en hopen dat het daar ook goed mee gaat maar wel een beetje teleurstellend van archos. En het is niet mijn eerste archos speler. Dus ben nog een beetje in dubio de welke ik hou.

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

dread schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 22:30:
heb er net een gekocht

wou hem aansluiten op de hifi en toen kreeg ik een bromtoon. Met mijn senheizer oortjes doet hij het wel maar als je aan de aansluiting zit, knarst het toch. Wel een beetje jammer.

Met de originele oortjes doet hij het wel goed. Ga nog een pmx60 kopen en hopen dat het daar ook goed mee gaat maar wel een beetje teleurstellend van archos. En het is niet mijn eerste archos speler. Dus ben nog een beetje in dubio de welke ik hou.
Terugbrengen. Er is duidelijk iets mis met de koptelefoonaansluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is nou het verschil tussen de XS202 en de XS202s? naast de kleur en dat ie 2 mm dunner en 2 gram lichter is? Hijs namelijk ook 25 euro duurder...

(ff geëdit ivm met foutje)

edit 2::
With decent headphones, the Archos Gmini XS202 sounds fantastic and gets loud enough to handle the noisiest environments. Although the XS202's average transfer speed of 5.29MB per second is somewhat less impressive than the XS200's 10.19MB per second, it's still plenty fast. Battery life is a marathonlike 25.3 hours, showing a big improvement.
bron: Cnet.com
Kijk das weer een ander verhaal! ;)

[ Voor 103% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2006 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is inderdaad het enige verschil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Dat doen ze erg goed dan, want volgens Archos zijn beide spelers op dat punt exact gelijkt: 17 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 20:21:
Wat is nou het verschil tussen de XS202 en de XS202s? naast de kleur en dat ie 2 mm dunner en 2 gram lichter is? Hijs namelijk ook 25 euro duurder...

(ff geëdit ivm met foutje)

edit 2::

[...]

Kijk das weer een ander verhaal! ;)
Da's het verschil tussen de XS200 en de XS202, niet tussen de XS202 en XS202s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb em binnen, nog nauwelijks mee gespeeld maar hij ziet er prachtig uit :)
Ik had em net ff aan mijn PC gehangen en gekeken hoe dat werkten met WMP10... Prachtig allemaal, maarrr ik gebruik geen wmp 10 maar Winamp 5.
Is er ook ene manier om de xs202 met winamp 5 te laten werken? ik kon op winmap.com geen plug-in vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En hij is al weer kapot... volgens mij :( en dat binnen 24 uur
Als je em aanzet dan brand alleen het blauwe 'on' lampje maar verder doet het niets. Ook niet met de oplader erin en ik heb de batterij al laten opladen.
Bij het opladen geeft hij nu ook niet meer zo'n groot logo'tje van de batterij aan.

Bij het starten hoor je wel dat de HDD begint te draaien maar verder doet hij niets. Als je dan de mildelste knip in drukt ( die 'clit' zal ik maar zeggen) dan maakt ie een iets ander geluid maar het mag niet baten...

Zie ik nu iets stoms over het hoofd en heb ik gewoon pech met een brakke HDD oid..?

edit::
Ik kreeg het net voor elkaar om hem een paar keer te late opstarten door alle 3 de knoppen tegelijk in te drukken, maar na enkele seconden valt hij dan weer uit.
De batterij indicator geeft gewoon aan dat de batterij vol zit..

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2006 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 08:50
Ik ben misschien van plan deze mp3speler te kopen (vanwege zijn formaat en geheugencappaciteit). Maar nu kom ik op verschilldende site verschillende dingen tegen. Het enige wat me tegenstaat is de batterij tijd van 10 uur, maar sommige sites zeggen weer 17 uur (wat ik wel prima vind). Dus welke site verkoopt de juiste (17uur spelende) Gmini? En welke is dat? De zwarte XS202s?
(mocht deze afgeraden worden, zijn er alternatieven? Ik zoek vooral een kleine speler met vrij veel geheugen (10gb of meer) en dus een goede batterijspeelduur.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Maakt niet uit, zowel de XS202s als de XS202 halen theoretisch de 17 uur.

Nu het topic toch geschopt is: er is laatst nog nieuwe firmware uitgekomen.
XS202 2.1.43
XS202s 2.1.43
# Wrong mp3 information genre could crash the product.
# XS202: make character scrolling slower.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
Wat is dan het verschil tussen de S en de gewone XS202?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Zwarte kleur, 2 mm dunner en 2 gram lichter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe komt het eigenlijk dat sommige albums gesorteerd staan op alfabetische volgorde en andere gesorteerd zijn op track number?
Dit is echt super onhandig met bepaalde albums (rock opera's, live albums ed), maar ik kan nergens vinden hoe je de nummers kan sorteren... Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik denk dat dat er vanaf hangt hoe je door je album browsed. Doe je dat via de "browser" of via de library? De library sorteert op ID3 tags (waar zich ook de volgorde van nummers in bevind) en de browser sorteert gewoon op alfabet geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
Heb net mijn XS202s binnen gekregen (petje af voor de snelle service van Redcoon.nl.....3 weken).
Wat is ie klein! Haha, tot nu toe ziet het er allemaal goed uit, en klinkt het ook goed. _/-\o_
1 Vraagje, hoe krijg je die 2 geluidsmeetbalkjes (L en R)?
Afbeeldingslocatie: http://www.lordpercy.com/xs202sscreen.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fudgem

Fudgem

Fudge the system!

Ik weet dat ik het al eens gevraagd heb, maar hier gaat ie nog maar eens:
Is de gmini xs202(s) al ergens te bezichtigen en te kopen in een winkel in nederland? want ik weet dat de mediamarkt de gmini 400 wel heeft, maar de xs200/202(s) dus niet...
iemand?

en is de xs202 te gebruiken met itunes (op windows), want dat gebruikte ik voor mijn ipod nl ook, en dat ging wel prettig...

[ Voor 20% gewijzigd door Fudgem op 09-07-2006 04:12 ]

AMD Atlon 64 X2 3800 - Asrock ALIVENF4G-DVI - 2GB PC6400 DDR2 - Seagate Barracuda 320 GB SataII HD - Geforce GT520 1GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Klik! om een iTunes plugin te downloaden :) Je krijgt hem waarschijnlijk ook wel bij de speler zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of de XS202 de XS202S versie is bij mp3shop.nl?

http://www.mp3shop.nl/pro...ni-xs202-20-gb-black.html

Het staat niet aangegeven, bij redcoon wel:
http://www.redcoon.nl/ind...chos_Gmini_XS_202S_Slim/#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

De zwarte is de S, dus ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^^ Bedankt!

Maar ik zal hem denk ik toch bij redcoon moeten bestellen, ik heb MP3shop gemaild en gevraagd of er een AC adapter bijgeleverd zit. Helaas zit deze er niet bij, bij MP3shop, ze zeggen dat hij alleen op te laden is via USB (ik dacht dat dit niet mogelijk was?).
Bij Redcoon wel een adapter, maar dan voor 15 euro meer. Dan betaal ik liever 15 euro meer met een AC adapter.

Die XS202S weegt bij redcoon 2gr. meer, en het formaat is ook 1mm dikker:
http://www.redcoon.nl/ind...rchos_Gmini_XS_202S_Slim/

vergissing?

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2006 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Yep, dat zijn de specs van de oude, de non-S.

Nieuwe firmware nog: versie 2.2.02

[ Voor 60% gewijzigd door Piggen op 26-08-2006 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
MPmad schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 16:41:
Yep, dat zijn de specs van de oude, de non-S.

Nieuwe firmware nog: versie 2.2.02
Ik heb em derop staan. Niks schokkends, alleen Music player layout has been reworked. Nouja, tot nu toe ben ik alleen de totale tijd van een nummer kwijt geraakt. Zit er nog iets van een aanpassings mogelijkheid in van wat ie weergeeft? (ik heb altijd nog de stille hoop op dat die geluidsmeterbalkjes erin komen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Het stelt ook niet zo veel voor.
New languages: Polish, Hungarian, Italian, Portuguese, Dutch, Czech.
Music player layout has been reworked.
Faster wma codec driver.
Alleen dat laatste schijnt wel een flinke verbetering te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hot Pixel
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-12-2024

Hot Pixel

King of no pants

Nadat ik mijn oude XS202 had gesloopt (5x laten vallen, was al gecrashed, maar deed't daarna prima. Een maand of wat later was hij waarschijnlijk nat geworden), heb ik vandaag de nieuwe xs202s gekocht bij mp3man. Ik had hier gelezen dattie via de USB opliedt (is dat een woord?), en was daar erg blij mee, omdat je hem dan ook kunt gebruiken als draagbare harde schijf.
Maar goed. Ik weet niet wie je gemailt heeft FireFS, maar hij lult echt uit zijn/haar nek. De adapter zit gewoon bij de verpakking. En hij is NIET usb-chargable.

Enfin, over het product: heerlijk ding, maar ik was al verliefd op mijn oude XS202, dus tjsa. Ik weet alleen niet of ik dat zwart nou zo ontzettend veel beter vindt.
Beetje teleurgesteld dat hij ook niet over de usb oplaad, maar dat mag de pret absoluut niet drukken. Oh ja, en het USB kabeltje was/is brak. Daar moet ik nog even naar kijken. Maar dat terzijde

Kortom, tegen hen die nog twijfelen zeg ik: Hoef je alleen muziek te luisteren? Dan kun je hier niet echt een miskoop mee doen. Juist voor muziek is 'tie ideaal (id3 én filebrowser), en hij is ook nog relatief stevig. En goedkoop, in verhouding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Ik heb zelf een Archos Gmini XS100 en ben er zeer tevreden over.
3Gb is voor mij voldoende en de prijs is goed. (€109)
De ARClibary werkt prima en icm WMP11 gaat alles prima. Ook de batterij gaat lang mee. Alleen een minpuntje is dat hij moet worden opgeladen via een usb poort. Iets wat niet zo handig is als je op vakantie gaat. Een optionele net adapter kost 30 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
Af en toe heb ik toch een vastloper. En dan kan ik niks anders dan hem laten liggen en wachten tot de batterij op is...toch?
Of heeft ie wel een resetmogelijkheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

eswa schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 13:13:
Af en toe heb ik toch een vastloper. En dan kan ik niks anders dan hem laten liggen en wachten tot de batterij op is...toch?
Of heeft ie wel een resetmogelijkheid?
Misschien handig om even de handleiding door te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
Sorry, dankjewel!

Ik ben alweer aan het kijken naar een nieuwe. Ik vind mijn Archos wel aardig doen wat ie moet doen, maar hij kan niet veel meer dan muziek afspelen. Playlists maken (ben ik achter gekomen) doe ik toch nooit, en andere gimmicks heeft ie niet. En hetgene waar ik echt op ben afgeknapt is de equilizer. Ik hou wel graag van goed geluid, en ermee kunnen spelen zegmaar. Maar deze equilizer valt me echt tegen. Voorbeeld: Ik heb hem nu op bass +9, de rest -9, en als ik dan een van de hoge tonen balkjes van -9 naar -6 of -3 ophoog, gaat het algehele volume, en met name de bass er extreem uit! Terwijl als je 1 balkje aanpast je zou zeggen dat je ook maar 1 band versterkt/-zwakt...Dat is hier dus niet zo. Vind ik heel vreemd...hebben meer mensen hier 'last' van?
(algehele geluidskwaliteit is trouwens wel prima hoor, en ik heb em meestal op +9, 0, +3, +3, +6 staan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ja, dit is dus het grote (imo) nadeel van Archos. Hun "equalizers" zijn behoorlijk brak. Zelfs de nieuwere modellen hebben dit nog. Bijzonder jammer, want Archos is toch vaak een merk wat behoorlijk veel features biedt. Waarom ze dan zon brakke equalizer leveren is mij een raadsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fudgem

Fudgem

Fudge the system!

Ik had een paar posts eerder gevraagd of de Gmini xs202s ook te gebruiken is via iTunes (Windows!). Ik kreeg toen de reactie dat er een plugin was. maar volgens mij (en Archos) is er alleen een plugin voor iTunes op de Mac, en niet voor Windows. Klopt dit? Is er misschien ook een andere manier om iTunes met de xs202s te gebruiken (op een PC)? Een niet-Archos plugin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zapp Brannigan schreef op zondag 18 februari 2007 @ 05:38:
Ik had een paar posts eerder gevraagd of de Gmini xs202s ook te gebruiken is via iTunes (Windows!). Ik kreeg toen de reactie dat er een plugin was. maar volgens mij (en Archos) is er alleen een plugin voor iTunes op de Mac, en niet voor Windows. Klopt dit? Is er misschien ook een andere manier om iTunes met de xs202s te gebruiken (op een PC)? Een niet-Archos plugin?
Wat is er zo goed aan iTunes :?
Als je iPod en Archos wil gebruiken met 1 progsel, gebruik MediaMonkey.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fudgem

Fudgem

Fudge the system!

Ik ben iTunes gewend, dat is het meer...

En die iPod heb ik niet meer (kaduuk), dus het gaat alleen om de Archos. Maar Windows Media Player vindt ik slecht, dus...

Mediamonkey geprobeert, vind ik toch niet zo simpel en duidelijk als iTunes, veel te veel extra opties enzo...

[ Voor 75% gewijzigd door Fudgem op 19-02-2007 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fudgem

Fudgem

Fudge the system!

Ik doe het nu gewoon met copy-paste, dat gaat prima...

Weet iemand een goedkoop alternatief voor een case voor gmini xs202s??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Als je goedkoop wilt kun je het beste eens langs de MM gaan en een fototasje nemen voor je speler.

Verwijderd

Ik ben mijn oplader/adapter kwijtgerkaart en nu is mijn mp3-speler vrij waardeloos :S
nu heb ik al gemaild waar ik een nieuwe kan halen, maar ik krijg maar geen antwoord terug.
Ik ben dus nu maar van plan om een andere oplader te halen, weet iemand hoeveel ampere die oplader is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fudgem

Fudgem

Fudge the system!

wat voor mp3 speler heb je? Iets meer info graag...
Kijk es in het boekje van je mp3-speler, er is vast wel een alternatief te vinden bij MM..

Pagina: 1 2 Laatste