[gezocht] b3-5 ATX case

Pagina: 1
Acties:

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Een kennis van mij bezit deze kast. Ik zelf heb een simpele Sweex kast, en vind t maar een koekjestrommel.
het gaat om deze
http://www.lcomp.nl/aanbieding3.htm
Afbeeldingslocatie: http://www.lcomp.nl/images/lspots/lspot3large.gif

Nu zou ik graag dezelfde kast willen kopen, maar ik kan m nergens vinden, dit is ook de enige nuttige hit die ik kan vinden.
kan iemand mij vertellen van welke producent dit is? of wat de precieze benaming is van deze kast?
Ik zou nl graag willen weten waar ik (nog meer) deze kast kan kopen.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Die kastjes komen allemaal van ropla af, en die dingen worden nogal wat gerelabled. Dus zoek daar eens op.

• all_by_myself
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-04 12:58

all_by_myself

Per Ardua ad Astra

HyperTrophy schreef op 13 september 2004 @ 23:06:
Een kennis van mij bezit deze kast. Ik zelf heb een simpele Sweex kast, en vind t maar een koekjestrommel.
En deze kast vind je geen simpele kast ? Deze is niks beter hoor,... sterker nog, deze is zelfs minder omdat het een ontwerp is van vele jaren terug (minimaal 3 jaar oud) en heeft de fanaansluitingen niet echt handig zitten.. Maar goed veel succes,... vooral op computerbeurzen worden ze nog veel aangeboden.

AMD Ryzen 9 PRO 3900, 32GB, Win11 x64

• HyperTrophy
  • Niet online
all_by_myself schreef op 14 september 2004 @ 10:25:
[...]

En deze kast vind je geen simpele kast ? Deze is niks beter hoor,... sterker nog, deze is zelfs minder omdat het een ontwerp is van vele jaren terug (minimaal 3 jaar oud) en heeft de fanaansluitingen niet echt handig zitten.. Maar goed veel succes,... vooral op computerbeurzen worden ze nog veel aangeboden.
Nou simpeler zou ik t zeker niet noemen. Hij is zeer degelijk gebouwd. geen slappe zijpanelen.

zou best kunnen dat ie al 3 jaar oud is, vind het gewoon een mooi maar simpel design. Ik meen zelfs dat Norrod ze ook had, maar al lange tijd niet meer.

• Tundreq
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-09-2025
HyperTrophy schreef op 14 september 2004 @ 16:22:
[...]

Nou simpeler zou ik t zeker niet noemen. Hij is zeer degelijk gebouwd. geen slappe zijpanelen.

zou best kunnen dat ie al 3 jaar oud is, vind het gewoon een mooi maar simpel design. Ik meen zelfs dat Norrod ze ook had, maar al lange tijd niet meer.
Kijk anders eens naar een Aopen QF50 Serie, ook zeer degelijk en tevens een mooi design voor ook niet zoveel geld en zeer zeker ook beter dan het kastje wat je zoekt.

En dat kastje heeft mijn pa ook en ik vind het nogal koektrommel, meer kan ik je ook niet als tip geven :)

edit:
Hier nog maar even een linkje naar Aopen website: http://www.aopen.nl/products/Housing/QF50series.htm

[ Voor 9% gewijzigd door Tundreq op 14-09-2004 16:28 ]

• JTB81
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:31
Het kan aan mij liggen maar die link die je geeft is van een bedrijf waar je die kast ook kan bestellen. Gewoon even op terug onder in het schermdrukken en er staat bovenaan hoe je moet bestellen. Persoonlijk vraag ik me af of je met deze kast veel beter af bent dan met je sweex kast. Suc6!

www.tweakers.net/gallery/107938/sys

• HyperTrophy
  • Niet online
JTB81 schreef op 14 september 2004 @ 16:29:
Het kan aan mij liggen maar die link die je geeft is van een bedrijf waar je die kast ook kan bestellen. Gewoon even op terug onder in het schermdrukken en er staat bovenaan hoe je moet bestellen. Persoonlijk vraag ik me af of je met deze kast veel beter af bent dan met je sweex kast. Suc6!
klopt, maar ik vind de prijs te hoog, elders vind ik de b4-5 maxitower voor 35 euro (hoef ik niet) en dat was de allerenigste die ik vinden kon.

heb btw de volgende mail gestuurd naar Sweex Europe.

Recently i was looking for a case model (named B3-5) only it is very hard to get. I live in The Netherlands, but i cant seem to find it in the stores, or on the net. But when searching, i did found the "B4-5 maxi tower" located on your site [url][/url]http://www.ropla.com/product.asp?pId=156
So i figured u make these things. My question is : do u still make these miditowers? (model b4-5)?
And if you do, could u give me a reseller or dealer in the netherlands?.

with regards
HyperTrophy :D

Deze levert namelijk wel de maxitower
Pagina: 1