Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik raak altijd mijn notities kwijt of ik vind ze terug in willekeurige volgorde. Ik zou het fijn vinden als ik mijn notities ook digitaal kan bewaren. Meer hoeft het ook niet te kunnen dus geen tablet pc of iets dergelijks voor mij. Ik wil gewoon op het schermpje kunnen krabbelen en dat dan weer opslaan. Elke andere functie dat het apparaatje nog meer kan is mooi meegenomen, maar essentieël is het niet.

Ik zoek dus gewoon een simpele PDA...

- Ik wil dr gewoon op krabbelen en dat opslaan, handschriftherkenning is mooi meegenomen maar geen noodzaak. (Ik wil ook geen ander handschrift aan leren zodat ie het wel snapt zoals bv Grafiti)

een digitale pen werkt nog steeds niet echt optimaal dus dat valt al af...

O, ja als het kan graag ook een beetje goedkoop, want veel hoeft ie niet te kunnen.

Heeft er ook iemand ervaring met het bijhouden van notities op die dingen? Ik ben een leek wat betreft PDA's!

• Bart B
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 16:29
alle PDA's met het pocketpc os hebben de mogelijkheid om op het scherm notitieblaadjes in te krabbelen. Hierbij heb je ook tekstherkenning (als je duidelijk schrijft).

Ook alle PalmOS devices kunnen met notitieblaadjes werken.

• JaP.NeT
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 17:25
Toevallig vanavond een nieuwsbericht op de frontpage:

nieuws: Digitaal notitieblok ter hand genomen

• jona
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-11 22:27
Alle Palm pda's kunnen notities opslaan. Zowel geschreven notities (dus net als een memoblaadje) als in tekstformaat. De Palm Zire 21 is geloof ik de goedkoopste (ong 100 Euro) of je moet een uitloopmodel/tweedehansje kopen.

Verwijderd

Topicstarter
aha dank voor de snelle reacties.

Die Palm Zire 21 is een beetje schraal. Ik heb van mn digitale camera nog een SD kaartje liggen dus als het kan dan zoek ik een PDA waar je die in kan duwen.

Verder gebruik ik alleen de windows office meuk (aangezien de rest van school.. uhh uni.. die ook gebruikt) dus als het dan ook allemaal MS compatible is.

• D-Jay
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

Bij de Kijkshop (o.a.) hebben ze voor 20/30 euro al een PDA, verwacht er niet teveel van, maar dan heb je iig iets voor je notities.

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Verder gebruik ik alleen de windows office meuk (aangezien de rest van school.. uhh uni.. die ook gebruikt) dus als het dan ook allemaal MS compatible is.
Documents to Go voor de Palm die bij de meeste Palmone devices en Sony devices zijn meegeleverd is beter compatible met je MS office meuk dan Pocketword en -excel die bij de PPC's zijn bijgeleverd. Kijk dus verder dan je neus lang is.

Een Palm Tungsten|E lijkt me prima voor jou. Klein, licht, bijzonder hoge resolutie 320x320 scherm, SD slot.

Alors.

Verwijderd

Je kan de Palm Zire kopen, perfect als je alleen notities wil maken.
Ik heb hem zelf ook gehad, best wel handig om notities mee te schrijven.
En het is Windows Compatible zo no worries there :)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2004 07:49 . Reden: Ik moe leren typ0rz ]

Pagina: 1