Het lukt met niet om mijn Logitech Thunderpad aan de praat te krijgen;
Ik heb met modconf, de logitech ADI driver pakket geinstalled, en het ISA pnp legacy gameport module geladen.
ik heb ook het joystick pakket gedownload voor test tools als jstest.
maar steeds krijg ik bij: jstest /dev/input/js0 ; de error No device found.
Ook bij cat /dev/input/js0 geen response. (device not found)
De poort zit op het oude beestje Soundblaster AWE 32, met daarop een gameport.
Ik kan die module die voor die sound card is geladen alleen verder niet vinden en configgen. Dat wil zeggen niet te vinden in /etc/modules.conf. Echter het geluid werkt verder inmiddels prima.
Wat moet ik nu doen om die gamepad toch aan de praat te krijgen?
Ik heb al veel op internet gezocht maar ik kom er niet uit, moet ik misschien handmatig een link naar die port op die soundcard maken en linken naar /dev/input?? js0 staat overgens wel al tussen /dev/input net als js1 (beiden werken niet)
Ik heb met modconf, de logitech ADI driver pakket geinstalled, en het ISA pnp legacy gameport module geladen.
ik heb ook het joystick pakket gedownload voor test tools als jstest.
maar steeds krijg ik bij: jstest /dev/input/js0 ; de error No device found.
Ook bij cat /dev/input/js0 geen response. (device not found)
De poort zit op het oude beestje Soundblaster AWE 32, met daarop een gameport.
Ik kan die module die voor die sound card is geladen alleen verder niet vinden en configgen. Dat wil zeggen niet te vinden in /etc/modules.conf. Echter het geluid werkt verder inmiddels prima.
Wat moet ik nu doen om die gamepad toch aan de praat te krijgen?
Ik heb al veel op internet gezocht maar ik kom er niet uit, moet ik misschien handmatig een link naar die port op die soundcard maken en linken naar /dev/input?? js0 staat overgens wel al tussen /dev/input net als js1 (beiden werken niet)