Toon posts:

[Arjen] Todo list?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Arjen,

Ik ben erg sgieuwsnierig naar je todo-list, dus alle requests om veranderingen aan Topix...

Zou je het lijstje hier willne posten? Dan kan ik kijken (en meer met mij) naar wat er al i9s, en of er nog iets mist...

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-02 20:37

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Lijkt me idd een goed idee. Sowieso omdat er de laatste tijd een heleboel van die 'miereneuk' fouten boven water komen met tags, fonts etc...
Ik denk dat als je zegt wat je al weet dat wij iig gewoon kunnen 'aanvullen'.. zonder dingen 10 dubbel te noemen :)

Verwijderd

Hou 1 draadje hoog met dit soort kleine dingen. DAn kun je de boel daarin checken.

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-02 12:15
Op vrijdag 29 december 2000 02:46 schreef HlpDsK het volgende:
Hou 1 draadje hoog met dit soort kleine dingen. DAn kun je de boel daarin checken.
hehe, dan is't misschien toch beter om het bij in dat leuke icoontje helemaal bovenaan de topics te zetten want erg lang zal een topic hier anders niet online blijven.. maximaal 256 posts weet je wel

anyway.. goed idee.. heb'k ook al eens om gevraagd om zo'n todo list.. geen idee meer wat ze reply was (slecht geheugen enzo)

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Cool, een soort FFRBF *D
Frequent feauture requests and bug fixes. :D

• ALH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-02 20:27

ALH

ja, dat lijkt mij ook wel wat zo'n lijst :)

Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...

• Tim
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Wegens overvloed aan spelvauten :P

Ja, ik ben ook wel benieuwd naar dat lijstje...

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Hmm, ja. Lijkt me ook besr handig en dan krijg je idd niet meer van die bugjez die 10x vermeld worden.

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Op vrijdag 29 december 2000 13:30 schreef Timpie2000 het volgende:
Ja, ik ben ook wel beniued naatr dat lijstje..
Timpie net pazz thuis van de kroeg? :9

• Tim
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Hmmz :z

• DiSiLLUSiON
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-01 15:01
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik krijg sinds de update met geen mogelijkheid meer goede resultaten uit de search, behalve als ik op username zoek, maar daar heb ik weer niks aan.
Voorbeeld:
Zoek in het programming forum naar óf
%php%
of
php
en gij zult niks vinden. Vreemd, want er zijn genoeg topics met php in de titel, en ook in het bericht zelf.

edit:
en om ontopic te blijven: zou het wel handig zijn zo'n lijstje

• Arjen
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-01 08:52
Het gebruik van % is sinds de vorige update niet meer nodig. Door het gebruik van MySQL fulltext index is zoeken op woorden tot en met drie letters in subjects niet meer mogelijk totdat MySQL opnieuw gebouwd wordt met een minimale woordlengte van 3 letters.

(zie ook http://www.mysql.com/documentation/mysql/commented/manual.php?section=Fine-tuning )

Tot dan kan je gewoon in de berichten zoeken op 'php' in combinatie met andere keywords (bv. 'php sessions').

• Ritch
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-02 10:43
Kijk, ik zoek bijvoorbeeld op 'php crap', dan krijg ik 4 results met crap (en geen php) in de titel (daar zocht ik ook op), maar waarom wel titels met crap en niet titels met php? 'crap php' heeft hetzelfde resultaat...

• Arjen
Omdat woorden van drie of minder letters bij het zoeken op onderwerp genegeerd worden. Zoeken op bv 'php sessions' in de berichten kan wel en zal waarschijnlijk dezelfde resultaten geven.

• Arjen
En om even ontopic te reageren. Ik denk niet dat de Todo list openbaar gemaakt zal worden. Alles wat hier voorbij komt wordt op deze lijst gezet.
Pagina: 1