Toon posts:

[2k] Office kan niet meer copy/pasten*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een aantal problemen met mijn Windows 2000. De problemen ontstaan pas als ik een verbinding heb gemaakt met iternet.
Wat er na korte tijd gebeurt is dat ik niet meer van copy/ paste gebruik kan maken. Hij weigert bestanden of tekst te pasten (Ctrl V doet niets meer en de optie paste is "greyed out").
Ook krijg ik dan als ik een word bestand probeer te openen telkens de foutmelding:

"Dit document kan niet worden geregistreerd. Het is niet mogelijk vanuit andere documenten koppelingen met dit document tot stand te brengen."

Andere office bestanden geven ook problemen of werken helemaal niet. Ik heb Office opnieuw geinstalleerd, maar dat leverde niets op.

Ik kan er vooralsnog maar niet achter komen wat dit probleem veroorzaakt. Ik las op internet dat het probleem met office zou kunnen zitten in dat de registry is beschadigd, maar dat verklaard niet waarom het probleem alleen ontstaat als er een internet verbinding is en het verklaard ook niet waarom ik niet meer mag copy/ pasten.
Heeft er iemand een idee?

• Anubis801
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-08 17:41
Virusscanner al gedraaid?

=/\= System Status =/\=

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Titeledit voor de duidelijkheid:

Problemen met Windows en Office ==> [2k] Office kan niet meer copy/pasten

Daarnaast een move WOS->SA, dit is een probleem met office als ik je post goed begrijp :)

Verwijderd

Topicstarter
Ja, maar die kon niets vinden (ik moet zeggen dat ik dat wel verassend vond). Ik dacht eerst ook dat het wel een virus zou zijn.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op 13 september 2004 @ 22:08:
Ja, maar die kon niets vinden (ik moet zeggen dat ik dat wel verassend vond). Ik dacht eerst ook dat het wel een virus zou zijn.
Die heb je uiteraard gerund, nadat je je signatures hebt geupdate?

Draai ook eens Ad-Aware en post je HiJackThis-log eens :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
Misschien heb ik iets gevonden. Ik heb net een online virus scan gebruikt (vertrouw mijn eigen virus scan toch niet zo) en die heeft het Dabber.c virus op mijn computer ontdekt (die volgens symantec zich verspreid op computers die met Sasser zijn geinfecteerd). Ik zal eerst dat virus verwijderen.

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-08 10:05

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

We gebruiken op school ook 2k..

Heb het zelf ook gehad, als ut goed is kun je wel dingen kopiern, maar nergens plakken, ook op je desktop kun je niks verplaatsen :S

Is een virus. download ma gewoon avast, of andere freeware. je krijgt ut er zo af :D

Professioneel Heftruck Syndroom

Pagina: 1