Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug]/[feat] Beperkt aantal characters in signature

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• Opi
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Zojuist wilde ik een nieuwe regel toevoegen in mijn signature (ik meen dat een maximum van 5 regels toegestaan is), maar nu bleek deze extra regel er niet volledig op te passen omdat het aantal characters gelimiteerd lijkt te zijn. Is het mogelijk om de limiet wat hoger te zetten?

• mambo No5
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:01

mambo No5

Bad Apple?

IMHO is dat niet echt een goed idee.. jij wil het misschien alleen voor nobele doelen gebruiken (url tagje erbij etc) maar er zijn ook hele volksstammen die maar al te graag complete boekwerken of lyrics citeren en daardoor een post onleesbaar maken..

* mambo No5 vind de lengte iig lang zat :)

[ Voor 1% gewijzigd door mambo No5 op 13-09-2004 21:17 . Reden: typo's zijn niet lief :'( ]

Do not throw Rubbish at the platform | Front Pro eigen foto's in een topic

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

Als je even zocht had je gevonden dat dit al meningmaal beantwoord is met: nee.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Opi
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
De enige regel die door de crew gesteld lijkt te zijn is het maximum aantal regels. Dat de lengte van een regel de layout niet moet verknallen dan ik zelf wel verzinnen. Dit laatste kan niet het geval zijn en er wordt zowel door de users als door de crew actief opgetreden tegen users die meer dan 5 regels in hun signature hebben staan.

Deze redenen zijn in mijn optiek geen reden om het aantal characters niet uit te breiden.

[edit]
chem heeft een antwoord gegeven. Dan kan deze op slot. Stom dat ik niet even gezocht heb.

[ Voor 11% gewijzigd door Opi op 13-09-2004 21:19 ]

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Mja ik zie daar toch ook wel iets in hoor. Zeker als je linkjes in je sig hebt kan het aantal karakters erg snel 'op' zijn, terwijl het nog helemaal niet hinderlijk lang is. Op te lange sigs moet je toch wel blijven letten vanwege [br]'s enzo.

[ Voor 22% gewijzigd door m-m op 13-09-2004 21:20 ]

• Fludizz
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik heb 225 characters (inclusief spaties) in mijn sig. Ik weet iig dat mijn sig echt niet langer kan, omdat ie dan afgekapt word. (vreemd? dacht dat de max op 255 gezet was?)

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Jups, maar door het expanden naderhand wordt 'ie dus 255 chars ;)
En dit is wel mogelijk, maar alleen door de velden in de database asociaal lang te maken, en dat is niet de bedoeling, in 255 chars kun je ook genoeg kwijt, en anders moet je maar creatief zijn ;)
Not a bug, en featurerequest afgewezen :P

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.