Ik heb sinds kort een GeForce FX 5700. Hierop zit zowel een S-video ingang als S-video uitgang. Nu heb ik enkele videobanden waarvan ik de inhoud graag op computer zou krijgen. Ik heb hier totaal geen ervaring mee maar ik heb ergens een kabel zien liggen in de winkel die aan de ene kant een scart plug heeft voor de video, en dan aan de andere kant uitmondt in 3 kabels: een S-video, een linkeraudio en een rechteraudio. Dan is er nog een koppelstukje waarop je de 2 audio stekkers kunt aansluiten en dat uitmondt in een enkele plug voor in je geluidskaart. Is dit de juiste manier of zijn hier nadelen aan?
De kabel die ik hiervoor heb zien liggen kost 40 euro voor 10 meter (pc en video staan nogal ver uiteen) , is dit een beetje normale prijs? of beter ergens anders gaan zien...
Welk programmatje kan ik dan best gebruiken om de audio en video signalen te capturen naar aan mpg of een avi?
Alvast bedankt
De kabel die ik hiervoor heb zien liggen kost 40 euro voor 10 meter (pc en video staan nogal ver uiteen) , is dit een beetje normale prijs? of beter ergens anders gaan zien...
Welk programmatje kan ik dan best gebruiken om de audio en video signalen te capturen naar aan mpg of een avi?
Alvast bedankt