Toon posts:

Kent iemand deze? Zoja, waar?

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
http://www.thermaltake.co...ol/a2215xbpro2/xbpro2.htm

http://www.thermaltake.co.../cl-p0001Golf/golf325.htm

Het gaat vooral om de bovenste, ik kan hem nergens vinden!? Nergens kopen alleen op de thermaltake site zelf.

Is het mogelijk om deze met een betje prestatie op het koelblok van een volcano9 te zetten? Iemand ervaring met deze "aero's" van thermaltake?

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:18
verwacht er maar neit veel van, want coolermaster gebruikt die coolers ook, en als je op die coolermasters zo'n soort koeler vervangt door bijvoorbeeld een papst 8cm fan gaan de temps omlaag en geluidsniveau ook (mits je het goede type koopt hè)

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

• Rey Nemaattori
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-01 15:57
Beetje zoeken op Aero @ got search of een zoekmachien levert al gauw meer resultaat op dan je in 1 avond lezen kan.....

De meningen over aero's zijn verdeeld though en ze verschillen zeker per versie. Kijk ook op sites van hardware-reviewers etc.

Ik denk dat je gewoon je eigen koelblok moet op meten en vergelijken met de technische specificaties...

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

Verwijderd

Topicstarter
Maar heeft iemand deze ooit ergens te koop gezien?! Ik dus niet en kan ze ook niet vinden? :(

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Blight, niet alle duizenden koelers die er in de wereld zijn, zijn in NL verkrijgbaar ;) Je zal ze dan online moeten bestellen en geluk hebben dat ze in NL leveren. Lees de Aerotopics door in DOC, er zijn er genoeg van. Als laatste: doe volgende keer wat beter je best op een topictitel, dit zegt totaal niks over de inhoud :)

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.