Gezocht: ADSL modem, router, 4 x switch, wireless (G), USB

Pagina: 1
Acties:

• Arie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-01 23:10

Arie

One Man Army

Topicstarter
Ik ben opzoek naar een ADSL modem, waar aan ik vier machines minimaal kan koppelen middels ethernet kabels, welke ook beschikt over wireless (G-standaard). Nu zul je zeggen, daar zijn er genoeg van. Maar waar ik naar opzoek ben, is het boven genoemde, maar dan met een USB (liefst 2.0) aansluiting waar ik bijvoorbeeld een externe hard disk aan kan hangen a la Asus WL-500g. Ik zoek al geruime tijd, maar schijn dit nergens te kunnen vinden en ik begin bijna te geloven dat het nog niet echt bestaat ;) Wie o wie heeft zo'n product wel gezien en bewijst maar weer eens dat ik kijk met mijn neus? ;)

Not trying to pretend the enemy that I am.

Verwijderd

volgens mij is de asus wl-500g vooralsnog de enige. die heeft usb 1.1 trouwens :)

Verwijderd

Geen idee of je bij de Zyxel Prestige 650R-HW ook een HDD aan de USB aansluiting kan hangen. Weet wel dat dat ding en een switch ingebakken heeft, alsmede een router, wireless & USB.

• Arie

Arie

One Man Army

Topicstarter
Verwijderd schreef op 13 september 2004 @ 20:09:
volgens mij is de asus wl-500g vooralsnog de enige. die heeft usb 1.1 trouwens :)
De Asus WL-500g is volgens mij geen ADSL modem...!

Verwijderd

Arie schreef op 13 september 2004 @ 20:21:
[...]

De Asus WL-500g is volgens mij geen ADSL modem...!
ehm nee 8)7

• Arie

Arie

One Man Army

Topicstarter
Verwijderd schreef op 13 september 2004 @ 20:12:
Geen idee of je bij de Zyxel Prestige 650R-HW ook een HDD aan de USB aansluiting kan hangen. Weet wel dat dat ding en een switch ingebakken heeft, alsmede een router, wireless & USB.
Ik kan de 650R-HW niet vinden, wel de 650-HW (http://www.zyxel.com/prod...indexFlagvalue=1021873638). Misschien moet ik voor de Asus WL-500g gaan. Mocht ik bijvoorbeeld van ADSL overstappen op kabel, dan heb ik nog steeds wat aan de Asus. Ik hoor er ook veel positieve verhalen over.

Pagina: 1