[ROUTER] Eminent EM4122 Router/USB ADSL modem probleem

Pagina: 1
Acties:

• Quicksilver
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-05 08:54

Quicksilver

Catch these hands

Topicstarter
Ik heb een Router gekocht die ook als internetgateway kan functioneren door mijn USB modem in te pluggen. De bedoeling is dat de instellingen van het modem naar de router geladen worden middels een programma. So far so good.
Ik geef de data in, ik ping de router en daarna test ik of ik kan inloggen, werkt perfect. Dan druk ik op uploaden en dat gaat ook allemaal goed, totdat hij bij bij 'uploading firmware' blijft hangen.
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/guusmartens/images/fout1.jpg

Na een minuut ofzo geeft hij dan deze fout:
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/guusmartens/images/fout2.jpg

verder, staan al mijn instellingen correct (de lan adapter op mijn pc dus) als ik dus ipconfig /renew doe geeft ie ook de goede gateway enzo...

Maar ik krijg geen internet verbinding...

Iemand enig idee?

(ik heb trouwens de nieuwste firmware gedownload van eminent-online en geinstalleerd)

specs:
Eminent EM4112 router,
Alcatel Speedtouch 330 USB modem (analoog dus),
windows xp pro sp1,
asus a7v8x-x (onboard LAN)
amd2600
512mb

[ Voor 10% gewijzigd door Quicksilver op 13-09-2004 19:42 ]

• Mr.CeeJay
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-04 11:42
USB modem met router is vragen om problemen, een ADSL modem met router functie was in dit geval makkelijker geweest. Ik zou het probleem bij Eminent voorleggen...

@echo off
echo Waar in 't bronsgroen eikenhout
echo 'T Nachtegaaltje zingt

• Quicksilver
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-05 08:54

Quicksilver

Catch these hands

Topicstarter
Mr.CeeJay schreef op 14 september 2004 @ 02:37:
USB modem met router is vragen om problemen, een ADSL modem met router functie was in dit geval makkelijker geweest. Ik zou het probleem bij Eminent voorleggen...
dat was destijds de enige optie... Eminent heb ik nog steeds niet kunnen bereiken... niemand een idee?