24x sf175s + gw5000-dt op oost
Lijkt me niet zon probleem, als de onderkant netjes plat is, dus niet met allemaal inhammer erin, dan blijft het vast wel goed staan. Denk eerder even of je muur + pluggen het aan kanVivaAtloni schreef op 13 september 2004 @ 19:28:
Hallo,
Ik heb een muursteun voor een televisie die 30 kg kan dragen. Het probleem is dat het plateau maar 30x28 en ik een 55cm tv wil kopen. Nu wegen die dingen tussen de 20 en 25 kg. Maar die tv zijn vaak bijna 60 cm breed.
Is dit mogelijk met die steun? Is het dus erg als de tv er aan beide kanten iets (15 cm) uitsteekt?
Iemand hier ervaringen mee?
Je tv kan best wat uitsteken aan beide kanten, dat geeft niets. Je hebt ze bij de Gamma in zwart en antraciet en met 1 of 2 draaimomenten.
Het monteren is niet zo moeilijk en je er komt een soort veiligheidsband over je tv heen, dus deze wordt nog wel goed vastgehouden.
Het monteren is niet zo moeilijk en je er komt een soort veiligheidsband over je tv heen, dus deze wordt nog wel goed vastgehouden.
Dat wil zeggen: aan een gipsenwandje blijft de steun+tv niet lang hangenSlayerized schreef op 13 september 2004 @ 19:29:
Lijkt me niet zon probleem, als de onderkant netjes plat is, dus niet met allemaal inhammer erin, dan blijft het vast wel goed staan. Denk eerder even of je muur + pluggen het aan kan
Bof jij even dat je niet bij de G...A werkt...krijg vaker deze vrageniPodje schreef op 13 september 2004 @ 19:30:
Om te beginnen wil ik je vragen om je vraag iets duidelijker op te schrijven. Ik snap er helemaal niks van en kan je dus helaas ook niet veel verder helpen.
[ Voor 63% gewijzigd door Denker op 13-09-2004 19:31 ]
Om te beginnen wil ik je vragen om je vraag iets duidelijker op te schrijven. Ik snap er helemaal niks van en kan je dus helaas ook niet veel verder helpen.
Lekker!
Lijkt mij dat het niet uitmaakt, zolang de steun het gewicht van de tv maar kan dragen, het geheel moet natuurlijk wel in evenwicht zijn.
EOS 5D :: www.tinus-online.nl :: Urban Exploration :: Corolla G6
En anders koop je een plaathout ter grootte van je tv en die leg je eronder, dan steunt je tv overal wat beter.
Signature unavailable
Verwijderd
Dat kun je met wat logisch verstand zelf toch ook wel bedenken..
Meet hoeveel ruimte je hebt vanaf het einde van het plateautje tot aan de muur en meet je 55cm tv, of hij niet te diep is dus. Over de breedte hoef je je natuurlijk niet zorgen te maken. Het gewicht van tv's is mooi verdeeld dus overhang is geen probleem.
Meet hoeveel ruimte je hebt vanaf het einde van het plateautje tot aan de muur en meet je 55cm tv, of hij niet te diep is dus. Over de breedte hoef je je natuurlijk niet zorgen te maken. Het gewicht van tv's is mooi verdeeld dus overhang is geen probleem.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()