Toon posts:

Far Cry (pc reboots bij laden van campaign)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de demo van Far Cry eens uitgetest, en het spel werkte perfect op mijn pc.
Dan heb ik beslist het te kopen, en heb ik het geïnstalleerd, nadat de demo geuninstalled was natuurlijk. Het spel start op, maar wanneer ik campaign pak, dan toont hij eerst het beginfilmpje, en dan herstart mijn computer. (als de balk +- voor 1/4 geladen is)

Hoe kan ik dit probleem wegkrijgen? Ik heb net heel mijn PC geformatteerd en XP opnieuw geinstalleerd. Jammer genoeg nog altijd hetzelfde probleem.

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:28

gws24

Thinking is hard!

zet even automatisch rebooten uit bij:
=> rechter muisklik op mijn computer
=> properties
=> tabblad advanced
=> startup and recovery settings klikken
=> bij system failure - automatically restart een vinkje weghalen

Dan kun je de precieze foutmelding zien bij jouw probleem. Met deze foutmelding kan je verder zoeken op Got en google.

Verder is er ook een patch uit voor Farcry (geloof 1.1 omdat ze 1.2 weer hebben terug genomen) die een aantal bugs fixed en ook een aantal issues met bepaalde videokaarten oplost.

Verder.. Geef je volledige specs is en probeer ook de exacte foutcode te geven

edit:
even wat aan de layout gedaan

[ Voor 17% gewijzigd door gws24 op 13-09-2004 18:18 ]

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Verwijderd

Topicstarter
stop: 0x0000008e
ati3d2ag.dll
fysieke geheugendump...

dit is de fout in het kort.

Verwijderd

Topicstarter
Heb de Patch geinstalleerd, maar jamer genoeg nog altijd hetzelfde...
Iets meer gedetailleerde foutmelding:

Technical Information:

***stop:0x0000008e (0xc0000005, 0xbfa7b8ba, 0xba2fdb58, 0x00000000)

***ati3d2ag.dll - Address bfa7b8ba base at bfa18000, Date stamp 3f7a342b

Kan iemand mij helpen aub?

• bigfoot1942
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
beetje ongeduldig?
kicken mag officieel niet binnen 24 uur.

en t klinkt als een fout in de driver van je videokaart. Welke versie driver gebruik je, probeer deze eens t updaten. en welke videokaart btw?

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:28

gws24

Thinking is hard!

De stop error 0x0000008e duidt meestal op een probleem met je ram of videokaart. Aangezien er een driver van ati bij vermeldt wordt gok ik dat er een probleem is met de driver voor je videokaart zoals bigfoot al zegt. Download even de nieuwste catalyst drivers van ati (dacht 4.9) en installeer ze.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Verwijderd

Topicstarter
bedankt, het was idd dat.
nu werkt het.
merci hé
Pagina: 1