Verwijderd schreef op 13 september 2004 @ 17:59:
Ik heb de service pack 2 met nlite geslipstreamed in de originele versie van window xp. Nu heb ik een probleem dat hij niet meer van de cd wil booten in mijn systeem. In de andere 3 systemen wilt de cd wel booten (druk op een toets om verder te gaan).
het probleem is het moederbordje dat denkik niet lang genoeg wacht op de cdrom. Want met dezelfde dvdschrijver in een ander systeem werkt het wel.
Na ik wil meschien geen lullige opmerking maken maar heb je al geprobeerd op van cd drive te wisselen met je cd als ik het goed zie heb je 2 drives anders heb je in de bios de boot devices op cdrom eerst hdd op 2e dan de voor de zekerheid de rest disabled en try other boot devices op disabled
wat je ook kan proberen (als het bovenste niet help) is cd lade open laten staan dan voor dat ie net wil booten van cd de lade dicht doen dan moet ie als het goed is hangen daar en wachten totdat de cd-rom info geeft over de cd als ie hier zonder pardon overheen schiet zonder ook maar enige moeite doen om te wachten op de cd-drive, probeer dan ff dit bij de andere drive.
anders moet je meschien maar ff 1 van die 2 drives uitschakelen in de bios meschien help dat.
Ik kan alleen uit je verhaal niet opmaken of je dit ook hebt met andere cd's die kunnen booten
ik dacht dat dat mobo ook lan boot had ik heb zelf de k8t neo2 fir deze heeft een boot menu voor de netwerkkaart onboard meschien loopt deze te botsen met je drives je kan mm dacht ik met shift f10 de bios in voor je netwerkkaart dan moet je die ff zetten dat die de devices eerst laat booten en hij als laatst of als dat mogelijk is dat ie helemaal niet meedoet aan de boot.
[
Voor 40% gewijzigd door
Verwijderd op 14-09-2004 01:44
]