Toon posts:

inventor dimensions

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik met draft een tekening maak in een dwg bestand worden alle dims in de uiteindelijke tekening opgenomen, wat nogal een rommelige tekeningf veroorzaakt.. Ook als ik ze verwijder zet inventor ze gewoon weer terug. Wat doe je daaraan?

Verder heb ik vaak dat sommige cijfers in dimensions als blokje worden getoont, waardoor ik de maat niet kan aflezen. Als ik afsluit en weer opstart laat hij het wel zien. Niet zo handig.

• Yoozer
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-01 22:02

Yoozer

minimoog

Dimensions worden hoogstwaarschijnlijk in een andere layer geplaatst - kijk eens of je die kan opsporen en uit kan zetten (print setup?). Wat de blokjes betreft; het kan zijn (Illustrator doet dit ook zo) dat als je uitzoomt de tekst toch vrijwel niet meer te lezen is. Dan is het zuiniger voor de CPU om de tekst gewoon niet te tekenen. Dit verschijnsel heet "greeking". Ik weet niet of je het in een of ander preferences-menu uit kan zetten.

teveel zooi, te weinig tijd

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, ik bedoel: in een .idw -bestand. Inventor werkt niet met lagen. Die blokjes zullen wel wat met videodrivers te maken hebben ofzo. Weet iemand hier iets over?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2004 23:27 ]