Toon posts:

[XP] Start niet meer op, hoe nu te repareren?*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier problemen met Windows XP. Wanneer ik de PC opstart lijkt alles normaal te gaan maar dat komt hij automatisch in het keuze-menu voor Veilige modus e.d. Welke keuze ik hier ook maak, de PC start opnieuw op en komt vervolgens weer in dit menu.

Nu wilde ik proberen XP te laten repareren met de installcd... wat ik hier moet doen weet ik niet...

Kan iemand mij helpen of een andere oplossing?

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-04 12:18

janklp

FortyTwo Capital

Wat heb je allemaal al geprobeerd? Windows reparen met de originele cd misschien?

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-04 17:54

Godjira

To infinity and beyond!

Die reparatie waar jij in zit is eigenlijk alleen handig wanneer je precies weet welk bestand van Windows beschadigd is bijvoorbeeld, want het is eigenlijk niets meer en minder dan een console waarin je met commandos allemaal uitvoeringen kan doen. Zo kan je o.a. bestanden vervangen die je normaal in Windows zelf nooit kunt vervangen (denk bijvb. aan het activeren van third party themes).

Mijns inziens is het het verstandigste om Windows gewoon opnieuw te installeren.

Profile

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb inderdaad geprobeerd met de originele cd... hier heb ik Windows repareren gekozen... en kom vervolgens in een soort DOS-prompt uit...

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Kijk eens op de site van microsoft, daar staat het vast wel allemaal uitgelegt.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:19

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Krijg je een BSOD :?
Repareren =
druk je cdrom in je cd-rom speler
opstarten vanaf cd-rom
in het opstartschermpje van je setup op 'R' drukken.

dit iig doorgenomen :
Problemen met booten, hoe kan je ze oplossen.
Windows XP en 2000 BSOD guide

[ Voor 4% gewijzigd door Outerspace op 13-09-2004 17:35 ]

Wauw, een sig!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik pas even je topic titel aan 'Windows XP repareren' omschrijft niet echt je probleem :) Verder wil ik je vragen voortaan iets meer te vertellen over wat je al gedaan en geprobeerd hebt :)
Pagina: 1