Toon posts:

[virus?] Printopdracht resulteert in opslaan als

Pagina: 1
Acties:
  • 98 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Titel zegt het al. Ben het nu op twee pc's tegengekomen en kan er niet de vinger opleggen.

Als er een printopdracht gegeven wordt verschijnt het opslaan als resultaat. Iemand ervaring met dit briljante stukje Microsoft-logica?

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-11 18:12

Turkish

zhé germans

Zijn er wel printers geïnstalleerd, ontstaat dit probleem bij alle applicaties. Wat zegt je virusscanner, online virusscanner, wat voor OS ;)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Verwijderd

Heb je een fileprinter ingesteld? Welke printers zijn allemaal geinstalleerd?

• lordgandalf
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-12 20:09
toevallig een pdf print pakket geinstalleerd ???

Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3

Verwijderd

Topicstarter
Geen pdf print pakket, geen file printer. Bij de een een HP930c via usb, bij de ander een HP4050TN via tcp/ip. Windows XP op beide systemen, volledig up to date norton 2003. Echt bizar probleem.

• AceRimmer
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-12 20:26

AceRimmer

What a guy...

Krijg je direct het opslaan als venster, of komt er eerst nog een printer keuze venster ?
Ook als je Bestand -> afdrukken kiest (in plaats van het printer icoontje in de toolbar) ?

Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast

Verwijderd

Topicstarter
***slik***, vanmiddag via telefoon van advies voorzien, probleem gepost, gereageerd, blijkt dat mijn vrouw de printer gewoon volledig gedelete heeft (per ongeluk natuurlijk ;) ) en nu dus wel microsoft office document writer.

Sorry!

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:11
LOL ;)

Als dat het probleem was, dan kan dit topic nu ook eigenlijk net zo goed wel dicht, als je er toch nog achter komt dat het probleem aan iets anders lag (you never know) dan mail je maar en doe ik hem weer open :P
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.