Toon posts:

mijn pc start steeds van zelf terug

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
kan iemand mij mss helpen met dit probleem? is dit hardwarematig? het gebeurt steeds op willekeurig moment....
gewoon als ik aan het surfen ben of ik ben een dvd aan bekijken... zwart scherm en start opnieuw op... dan geeft windows systeem heeft zich hersteld van ernstige fout...
asus a7n8x - vm/400/tvout - eay (alles onboard)
amd athlon xp2500+(barton core) box
512 mb ddr apacer
maxtor harde schijf, 40gb
dacht 300W voeding

ja heb dus die memtest gedaan... veel foutekes idd ... na 8000 was ik er maar mee gestopt... dus 't is mijn geheugen dan? of kunt ge da nie met 100% zekerheid zegggen? thx he manne ;)

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2004 17:14 ]

Verwijderd

Heb je niet meer informatie? hier kunnen de Tweakers echt NIETS mee hoor!

Ik heb dit topic al ge-Topicreport, de Mods zullen ff moeten ingrijpen, niets meer Posten AUB!

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2004 16:45 . Reden: topicreport ]

Verwijderd

Zonder enige informatie van wat voor moederbord je hebt en proc, mem Etc... kan ik je niet echt veel helpen.

geef eerst deze informatie van wat voor soort pc je hebt en op welk moment je het probleem hebt.
:)

EDIT: elke willekeurig moment ok hehe nu de rest :O

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2004 16:32 ]

• Fatamorgana
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-08 04:17

Fatamorgana

Fietsen is gezond.

Misschien te zwakke voeding?

Verwijderd

Ik heb hetzelfde gehad, in mij geval was de voeding gewoon rot, maar wat meer specs zouden idd geen kwaad kunnen.

• polu
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-08 18:00
Geheugen vastgepakt zonder je te ontladen?

In ieder geval, ik heb zoiets ook ooit gehad. Na mijn geheugen te hebben getest met memtest86 bleek deze 100 (nogwattes) beschadigde sectoren te hebben. Nieuw geheugen erin, en probleem verholpen. Test voor de grap je geheugen eens (http://www.memtest86.com/).

Een vriend van me had ook eens spontane reboots, dit kwam door een kapotte HD, maar geloof niet dat je iets had vermeld over "tikken", die je meestal hoort als je HD'tje overslaat :P

jboelen.nl

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-06 18:58
Ik heb het ook gehad... na memtest86 te hebben gedraait had 1 module al meer dan 80000 errors opgelopen :p

Een tip om te kijken wat je error is moet je bij de eigenschappen van deze computer, bij het tabblad geavanceerd kliken op settings van Startup and recovery (onderste vak) daar het vinkje automatisch rebooten uitzetten!

suc6
Pagina: 1