Vinding Jan Sloot

Pagina: 1
Acties:
  • 73 views sinds 30-01-2008

• Addict
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-03 14:35

Addict

Het leven is een plak kaas.

Topicstarter
Ik heb op dit forum nog geen andere topics hierover gevonden, maar ik wil graag even jullie mening horen over wat er gisteren op netwerk te zien was.

Hij schijnt dat ene Jan sloot op een chip van 64kb tientallen films kon opslaan, en dat dit miljarden waard zou zijn.

Het zit als volgt (wat ik ervan heb begrepen):

Het normale systeem wil zoveel mogelijk data zenden, terwijl de uitvinding van Jan Sloot eigenlijk het omgekeerde deed.
Stel:

Je hebt een regel van een boek, dat zou normaal uit (ik zeg maar wat) 30 tekens bestaan, door deze vinding worden die tekens naar 1 nummer gebracht, en zo gaat alles veel sneller omdat alles veel sneller verwerkt kan worden.

Helaas is deze meneer 2 dagen voor de bekendmaking "overleden", maar zijn doos met daarin de code is ook weg.

Denken jullie dat dit waar is of niet, persoonlijk geloof ik het wel, omdat het mij vrij logisch in de oren klinkt.

Wannneer je meer informatie wilt kan je ook even hier kijken: http://www.exp-math.uni-e...ink/interviews/ed2001.htm

Addict

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:03

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:56

glashio

C64 > AMIGA > PC

[rml][ TV] Netwerk 20.30, Jan Sloot??[/rml]
Topic was al reeds aanwezig ;)

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

• G F0rce 1
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-03-2015
Om precies te zijn is dit het tweede topic vandaag en de derde in totaal :X .

I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin

Dit topic is gesloten.