[CMS] Simpel nieuwssysteem

Pagina: 1
Acties:

• ericck
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-06 11:25
Heb al even search gedaan, kom een hoop topics tegen over de bekende CMS'en, maar die zijn veel te groot voor mij.

Wat ik wil:
- een simpel nieuwssysteem, ik voeg een tekstje toe en via bla.php?id=1 is deze te bekijken.
- klein
- php / mysql

Waarom geen compleet CMS? Omdat mijn hele site statisch is. Ik wil alleen af en toe een tekst (laatste nieuws) toevoegen en dat wil ik graag snel kunnen doen.

Wie weet hier een goed script voor of heeft het toevallig al eens gemaakt?

• ericck
Ziet er goed uit op de site... ga CMSimple even proberen. Thanks!

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09:29

Boss

+1 Overgewaardeerd

Als het echt zo makkelijk moet kan je het toch ook zelf maken? Als je ook een statische site kan maken lukt dit beetje php je ook wel.

en 't is hier tenslotte het tweakers forum he :)

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

• ericck
Ja, ik kan het ook zelf maken. Qua kennis is dat ook geen probleem, heb het zelfs al eens gedaan.
Maar vaak hebben dit soort paketten het voordeel dat ze perfect werken, en dat je zelf plugins/uitbreidingen kunt toevoegen.

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Als je je vraag letterlijk in het engels in google had gepost, dan had je ze voor het uitzoeken.
Pagina: 1