Jij bent misschien belangrijk, maar ik ben aardig ;)
Dat converten is niet echt mogelijk misschien dat er serial to utp bestaat maar dan houdt je amper een mbit over.
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
WIC sloten kunnen niet meer dan 8 mbit aan.
Die 2620 heeft ook n NM slot, die heeft n PCI interface.. hier kan een module met 2 10 mbit ethernet poorten in.
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y
Zoals igmar kan zien weet ik dat het een serial-interface is...... check de topicnaam
Als je 2 keer 100 MBit wilt gaan routen met bgp4 denk ik wel dat je naar een iets ander product moet gaan zien.BacardiBreezer schreef op 13 september 2004 @ 14:33:
Nou het gaat er even om..... stel je zou (voorbeeldje) level3 aan de telli hebben en je besteld een lijn..... wat dan ? ik neem aan dat ik dan niet hoef te converten ?
Zoals igmar kan zien weet ik dat het een serial-interface is...... check de topicnaam
De 26xx serie zijn routers om aan een leased line ofzo te hangen niet om 10 tallen mbits mee te routeren.
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
Dat klopt idd. Maar deze routers worden nog redelijk veel gebruikt. Waarom deze interfaces dan ? Er zijn dus blijkbaar bedrijven die er nog steeds gebruik van maken..... Ook oom redelijk wat MB's te routerenTomsworld schreef op 13 september 2004 @ 14:35:
[...]
Als je 2 keer 100 MBit wilt gaan routen met bgp4 denk ik wel dat je naar een iets ander product moet gaan zien.
De 26xx serie zijn routers om aan een leased line ofzo te hangen niet om 10 tallen mbits mee te routeren.
Verwijderd
fyiBacardiBreezer schreef op 13 september 2004 @ 14:39:
[...]
Dat klopt idd. Maar deze routers worden nog redelijk veel gebruikt. Waarom deze interfaces dan ? Er zijn dus blijkbaar bedrijven die er nog steeds gebruik van maken..... Ook oom redelijk wat MB's te routeren
Een 2620 werkt met een mpc860 op 50mhz en kan maximaal zonder features 25kpps routeren op basis van 64 byte pakketten, in de praktijk kom je hiermee niet boven de 50megabit.
Seriele interfaces worden nog veel gebruikt i.c.m. speciale modems en frame-relay.
@tomsworld
- >kan echt wel 10 tallen megabitten routeren een ethernet wic bestaat alleen voor de 1700 series een 261X 262X ondersteunen qua extra ethernet alleen de NM-1e en NM-4e.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2004 10:09 ]
Hangt van het routing protocol af, want de TS schrijft.Verwijderd schreef op 13 september 2004 @ 17:47:
[...]
@tomsworld - >kan echt wel 10 tallen megabitten routeren.
Bij telia & l3 ga ik uit van een hosting provider en je wil geen bgp4 op een 2620 doen.BacardiBreezer schreef op 13 september 2004 @ 14:33:
Nou het gaat er even om..... stel je zou (voorbeeldje) level3 aan de telli hebben en je besteld een lijn..... wat dan ? ik neem aan dat ik dan niet hoef te converten ?
Verwijderd
De meeste routing protocollen hebben in een stabiel netwerk nauwelijks overhead en dit staat dus in een stabiel net zogoed als los van de routing performance.Tomsworld schreef op 13 september 2004 @ 18:16:
[...]
Hangt van het routing protocol af, want de TS schrijft.
[...]
Bij telia & l3 ga ik uit van een hosting provider en je wil geen bgp4 op een 2620 doen.
BGP is prima te gebruiken op een 2620 het is echter inderdaad geen core-router maar zal prima kunnen werken met specifieke bgp routes samen met een default route.
No offence maar de topic starter heeft denk ik nog niet genoeg cisco kaas gegeten en gaat echt geen 100mb lijntje bestellen bij een transit provider.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2004 20:43 ]
Nou.... ik heb wel cisco geconfiged.... NP maar..... deze interfaces nog weing mee gewerkt..... kwamen bij mij namelijk niet 1,2,3 voor. (ging me eigenlijk alleen om de converters die je moet gebruiken.)Verwijderd schreef op 13 september 2004 @ 20:42:
[...]
De meeste routing protocollen hebben in een stabiel netwerk nauwelijks overhead en dit staat dus in een stabiel net zogoed als los van de routing performance.
BGP is prima te gebruiken op een 2620 het is echter inderdaad geen core-router maar zal prima kunnen werken met specifieke bgp routes samen met een default route.
No offence maar de topic starter heeft denk ik nog niet genoeg cisco kaas gegeten en gaat echt geen 100mb lijntje bestellen bij een transit provider.
Overigens.... wellicht een 1GB lijn.... weet jij veel
Owja..... wat voor kaas heb jij allemaal gegeten dan ? patser
Ik stel hier de vragen altijd zo basic mogelijk anders maken ze mij nog uit voor patser.... het gaat hier om een vraag dus dan moet je jezelf niet teveel prijs geven
[ Voor 13% gewijzigd door BacardiBreezer op 13-09-2004 23:21 ]
Verwijderd
M'n meeste kaas staat in m'n profile.BacardiBreezer schreef op 13 september 2004 @ 23:16:
[...]
Nou.... ik heb wel cisco geconfiged.... NP maar..... deze interfaces nog weing mee gewerkt..... kwamen bij mij namelijk niet 1,2,3 voor. (ging me eigenlijk alleen om de converters die je moet gebruiken.)
Overigens.... wellicht een 1GB lijn.... weet jij veelExtreme en Juniper rulen zullen we maar zeggen...... (kom je deze connectors niet tegen namelijk
)
Owja..... wat voor kaas heb jij allemaal gegeten dan ? patser
edit:
Ik stel hier de vragen altijd zo basic mogelijk anders maken ze mij nog uit voor patser.... het gaat hier om een vraag dus dan moet je jezelf niet teveel prijs geven)
De meeste gebruikte was altijd V35 maar je kunt ook kabels kopen voor RS232 (synchroon of asynchroon mar dan is het max 115k) of b.v. X21.
Tegenwoordig zie je vaker E1's binnen komen of DSL, daar heb je weer andere WIC's voor.
A+ als kaas in je profile.. daar ben je lekker mee. nouja je schiet al op voor je CCNP, het wordt al wat.
[ Voor 13% gewijzigd door redguy op 14-09-2004 08:54 ]
IP Rocks
Verwijderd
Het is over het algemeen niet zo intressant voor een bedrijf als je in theorie een probleem kunt oplossen.
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2004 09:23 ]