Zie ook deze link
Na het opstarten van mij PC begint mijn PC als een dolle pakketjes data te uploaden! Niet een klein beetje maar echt enorm veel.
Na een tijdje bleek ik +/- 34.000.000 pakketje te hebben verzonden en slechts een kleine 20.000 te hebben ontvangen......
In mijn enthousiasme heb ik csrss.exe uitgeschakeld en hiermee is het verzenden iig gestopt.
Ik ben dus besmet met e.o.a. virus en het neigt naar het W32.Dalbug.Worm Virus.
Uitsluitsel kan ik nu niet geven omdat ik geen logs bij de hand heb.
Maar wie-o-wie kan mij vertellen wat dat kan zijn geweest?
Ik maak mij zorgen om dat ik echt een kloere hoeveelheid data is verzonden en in een omschrijving van virussen die te maken hebben met het csrss.exe service een Trojan of Worm heb gevonden die personal info verzend.
Enfin, of ik ben dus de l*l of ik kan een SPAM servertje zijn geweest.
(Specs: P4 2,6, 1024 Mb, P4P800_E DL, XP pro + SP1, Kaspersky AV)
Na het opstarten van mij PC begint mijn PC als een dolle pakketjes data te uploaden! Niet een klein beetje maar echt enorm veel.
Na een tijdje bleek ik +/- 34.000.000 pakketje te hebben verzonden en slechts een kleine 20.000 te hebben ontvangen......
In mijn enthousiasme heb ik csrss.exe uitgeschakeld en hiermee is het verzenden iig gestopt.
Ik ben dus besmet met e.o.a. virus en het neigt naar het W32.Dalbug.Worm Virus.
Uitsluitsel kan ik nu niet geven omdat ik geen logs bij de hand heb.
Maar wie-o-wie kan mij vertellen wat dat kan zijn geweest?
Ik maak mij zorgen om dat ik echt een kloere hoeveelheid data is verzonden en in een omschrijving van virussen die te maken hebben met het csrss.exe service een Trojan of Worm heb gevonden die personal info verzend.
Enfin, of ik ben dus de l*l of ik kan een SPAM servertje zijn geweest.
(Specs: P4 2,6, 1024 Mb, P4P800_E DL, XP pro + SP1, Kaspersky AV)