Geachte tweakers 
Ik zit met een vraag waar ik tot nu toe nog geen antwoord op heb kunnen vinden (en geloof me, ik heb goed gezocht en gevraagd
)
Het volgende systeem kan ik van iemand overnemen.
Ik wil dit systeem upgraden met:
- extra geheugen (+512MB)
- een andere geluidskaart + boxen (Soundblast Live)
- een goede videokaart (GeForce 6800 of een Radeon x600 ?)
Ik weet niet precies wat het slimste is om te doen kwa videokaart, maar mn budget voor een videokaart ligt rond de 300,-
Is dit nou slim om te doen of denk je dat dit verspilde moeite is omdat er op dit systeem simpel weg niet goed ge-gamed kan worden? Iemand vertelde me dat een Celeron niet echt geweldig is voor games enzo. Maar met een goede videokaart moet het toch wel te doen zijn?
Het systeem kost me niets, alleen de upgrades gaan me geld kosten..
Op of aanmerkingen welkom..
Bedankt alvast!
Ik zit met een vraag waar ik tot nu toe nog geen antwoord op heb kunnen vinden (en geloof me, ik heb goed gezocht en gevraagd
Het volgende systeem kan ik van iemand overnemen.
Nou is dit (volgens mij) wel een degelijk systeempje, maar het is de bedoeling dat ik er lekker vlot mee kan gaan gamen (counter-strike:source/half-life2).Dell Dimension 3000 PC
Refurbished 17"inch CRT monitor
Intel® Celeron® D processor(2.53GHz, 256k cache, 533 FSB)
512MB Single Channgel DDR geheugen
80GB ATA-100 Ultra DMA (7200rpm) Harde Schijf
Support for Dual Channel DDR
Geïntegreerde Intel® Extreme Graphics
Integrated 10/100 Pro Ethernet Card
Midnight Grey mini tower with 6 USB 2.0 ports
48x CD-ROM drive
Dimension muis en toetsenbord
(ik weet niet van wat voor merk de onderdelen zijn, maar 'men' zegt dat Dell altijd wel in order is.)
Ik wil dit systeem upgraden met:
- extra geheugen (+512MB)
- een andere geluidskaart + boxen (Soundblast Live)
- een goede videokaart (GeForce 6800 of een Radeon x600 ?)
Ik weet niet precies wat het slimste is om te doen kwa videokaart, maar mn budget voor een videokaart ligt rond de 300,-
Is dit nou slim om te doen of denk je dat dit verspilde moeite is omdat er op dit systeem simpel weg niet goed ge-gamed kan worden? Iemand vertelde me dat een Celeron niet echt geweldig is voor games enzo. Maar met een goede videokaart moet het toch wel te doen zijn?
Het systeem kost me niets, alleen de upgrades gaan me geld kosten..
Op of aanmerkingen welkom..
Bedankt alvast!
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2004 13:42 . Reden: typo ]