Nieuwe moderator voor SG en HK: SmartDoDo
* curry684 had voorkennis
[ Voor 57% gewijzigd door curry684 op 13-09-2004 13:35 ]
[ Voor 57% gewijzigd door curry684 op 13-09-2004 13:35 ]
Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?
en wij hebben MEDcurry684 schreef op 13 september 2004 @ 13:34:
[ Voor 12% gewijzigd door Erkens op 13-09-2004 13:36 ]
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
En jij was te vroeg met klikken en te laat met quotenErkens schreef op 13 september 2004 @ 13:35:
[...]
en wij hebben MED
Feli SmartDodo
curry684 schreef op 13 september 2004 @ 13:35:
[...]
En jij was te vroeg met klikken en te laat met quoten
Ik wordt gek hier met al die tierelantijntjesVoutloos schreef op 13 september 2004 @ 13:36:
Feli! \o/
En dat vooral Smart aan de knopjes mag zitten.
Heb ik ergens een banknopje?
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
Muahahaha, dat had ik al lang gechecked
Daar moet je nog even AirMiles voor doorsparen
[ Voor 12% gewijzigd door Vinnie op 13-09-2004 13:41 ]
C:\>_
[ Voor 18% gewijzigd door SysRq op 13-09-2004 13:42 ]
-
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
[rml]Resistor in "[ serieus] Wie zou jij als crew-lid wille..."[/rml]Resistor schreef op 18 maart 2004 @ 11:46:
Ik heb verschillende mensen mod zien worden van wie ik het wel zou verwachten.
Terw_Dan heeft veel verstand van harde schijven, die zal ik ooit nog wel eens OM mod zien worden.
En ik heb Smartdodo ooit eens als toekomstig HK-mod genoemd.
Ik kan alleen niet meer vinden waar ik het eerder had genoemdOm de een of andere reden klingt dat eigenlijk niet eens positiefDat betekend dat ik teveel opval. Wij moeten maar eens underkuvver gaan
[ Voor 19% gewijzigd door Resistor op 13-09-2004 13:51 ]
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)
Nederlands is makkelijker als je denkt.
Bally Jerry pranged his kite right in the how's your father. Hairy Blighter dicky-birdied, feathered back on his sammy, took a waspy, flipped over on his Betty Harper's and caught his can in the bertie!
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Ach denk maar zo, erger kan het nu niet meer worden
https://fgheysels.github.io/
2-0-2-2-0-2-0-0-12-12-12-0-2-0-2-2-0-2-0-0-12-12
-----------------------------------------------------------
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Godfather Bodybuilding topic reeks
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate
Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.
ARME AOW’er
[ Voor 12% gewijzigd door PromWarMachine op 13-09-2004 14:26 ]
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Ceci n'est pas une signature!
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
'When you're not paying for the product, you are the product!'
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
en zo is het voorspeld!
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Verwijderd
Berg je maar. Dat doet-ie dus _wel_OpifexMaximus schreef op 13 september 2004 @ 15:55:
En nu moet je me niet gaan bestoken met allemaal PMs.
ik heb er anders nog niets van gemerktVerwijderd schreef op 13 september 2004 @ 16:07:
[...]
Berg je maar. Dat doet-ie dus _wel_("Even oefenen" noemt hij dat.
)
Verwijderd
Laat maar, dat haalt niks uit. SmartDoDo is _goede_ crew. Slijmen, vriendjespolitiek en omkopen werkt niet bij die gast.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2004 16:11 ]
oeh! goed idee!OpifexMaximus schreef op 13 september 2004 @ 16:09:
[...]
Nu kunnen we bij hem gaan zeuren over A71.
Ey jij! laat ons nu lekker in de waan dat het wel werkt jah?!Verwijderd schreef op 13 september 2004 @ 16:11:
[...]
Laat maar, dat haalt niks uit. SmartDoDo is _goede_ crew. Slijmen, vriendjespolitiek en omkopen werkt niet bij die gast.
![]()
[ Voor 47% gewijzigd door Fludizz op 13-09-2004 16:13 ]
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Verwijderd
Neem maar gewoon van mij aan dat het niet werkt... dan kun je het aannemen van iemand met een hele berg pushmessagesFludizz schreef op 13 september 2004 @ 16:11:
Ey jij! laat ons nu lekker in de waan dat het wel werkt jah?!![]()
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2004 16:15 ]
Ik hoop hetLuNaTiC schreef op 13 september 2004 @ 15:35:
SuccesHopelijk heb je er net zoveel plezier in als ik heb gehad
Nee, ik zal me inhoudenOpifexMaximus schreef op 13 september 2004 @ 15:55:
Feli jei.Nu moet je ook sociaal gaan doen en naar meetings gaan.
En nu moet je me niet gaan bestoken met allemaal PMs.
zullen we stoppen met het onderspammen van dit topic en deze conversatie voortzetten zodra ik wel IRC ter beschikking hebVerwijderd schreef op 13 september 2004 @ 16:14:
[...]
Neem maar gewoon van mij aan dat het niet werkt... dan kun je het aannemen van iemand met een hele berg pushmessages
[ Voor 4% gewijzigd door Fludizz op 13-09-2004 16:25 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Arfman op 13-09-2004 16:23 ]
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
ROFLMAOAlfredt schreef op 13 september 2004 @ 16:50:
vroeger was accountsharing verboden... tegenwoordig word je er mod mee... tsss
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
En wie stemde er tegen? Nou?Grrrrrene schreef op 13 september 2004 @ 13:32:en vrijwel unaniem is gekozen voor SmartDoDo als opvolger.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Dat vroeg ik nou ook al....
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq