Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Goeiedag,

Ik kan via mn werk een niet werkende h120 mp3 speler kopen. Nu wil ik hem natuurlijk gaan repareren maar voordat ik hem koop moet ik wel rdelijk zeker weten dat dit kan.

Het probleem is dat het apparaat niet aan gaat, de laad-indicatie gaat echter wel aan wanneer je hem op wilt laden en de accu wordt dan ook warm. Het probleem ligt denk ik dus niet bij de stroomtoevoer.
Het apparaat is gereset maar dat maakt ook niet uit.
De harde schijf spint niet op.

Nu zei de klant die hem terugbracht dat hij plotseling niet meer aan ging.

Daarom 2 vragen

1 Zou iemand zo weten wat het probleem zou kunnen zijn?

2 Heeft iemand plaatjes van de binnenkant of een linkje daar naar aangezien ik wil weten of ik de firmware zou kunnen flashen door het rom chippie er af te halen.

Alle hulp is welkom!!!!

• bbbrumbrum
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Dit lijkt me meer op z'n plaats in GT, daar zitten genoeg mensen met een IHP-120...

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
[AV] ---> [GT]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

Meest complete verzameling inside info over de Ihp:

http://rockbox.haxx.se/twiki/bin/view/Main/IriverInfo

Rockbox is bovendien bezig met de ontwikkeling van nieuwe firmware. Gezien hun succes met de archos spelers lijkt het een vruchtbaar product.

Ze zijn hard opzoek naar een niet werkende ihp voor dit project. Mocht jij geen intresse (meer) hebben in de ihp, dan zou de iriver misschien naar dit project kunnen. Ik weet niet of je er veel voor moet betalen?

Mocht jij er niets mee kunnen dan zou ik hem graag willen overnemen om naar rockbox te sturen.

• roelieboelie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-11 23:35
dit is wel duits:
http://www.iriverlounge.de/

maar hier ligt de IHP open en bloot

Hoi

Verwijderd

Grappig dat je met dat forum komt roelieboelie

De mensen van iriverlounge waren begonnen met een alternatief firmware project.
Na de tegenvallende release van de 1.60 Fw zijn mensen van misticriver.net samen met rockbox begonnen aan een soortgelijk project en hebben dankbaar gebruik gemaakt van de op iriverlounge geboden info.
De mensen van iriverlounge voelde zich gekwetst en zijn met het project gestopt, omdat ze vonden dat ze te weinig credit kregen voor hun werk van het rockbox team. (klein beetje raar vind ik dat wel.)

Op de door mij aangegeven rockbox site vind je dus de info van iriverlounge verzameld, overzichtelijk en aangevuld.
Pagina: 1