Toon posts:

Unable to connect. Host not found. (Proxy Master)

Pagina: 1
Acties:
  • 19 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Goeiemiddag,

het probleem is als volgt. Via console one van novell kun je pc's van gebruikers overnemen door middel van "remote control". Bij bepaalde gebruikers werkt dit soms niet en gebruiken wij dan "Proxy Master". Dit ging tot nu toe altijd goed. Nu geeft het programma op eens bij een gebruiker de foutmelding: "Unable to connect to "(PC nummer)" Host not found. Terwijl als ik de pc overneem via novell gaat het wel gewoon goed. Wat kan dit zijn??? Alvast bedankt.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:49

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Als ik het goed begrijp, gebruik je dus een 3rd party tool genaamd 'Proxy Master' voor remote control binnen je LAN, welke niets van doen heeft met Novell/CS1 , correct ?

Dan lijk het me dat je het dus in die hoek moet zoeken, en eens op de site van de fabrikant kijkt, danwel de help raadpleegt om te kijken wat die foutmelding exact inhoud.

Move PNS > NT

Tijd voor een nieuwe sig..

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, heb het antwoord al gevonden. Er stond geen proxy host geinstalleerd bij de gebruiker. Van mij mag dit topic gesloten worden.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:49

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Host not found
Verwijderd schreef op 13 september 2004 @ 13:13:
Sorry, heb het antwoord al gevonden. Er stond geen proxy host geinstalleerd bij de gebruiker.
:*

Tijd voor een nieuwe sig..

Dit topic is gesloten.