Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
kHeb dezelfde aanbieding gehad en ben er ook mee akkoord (goed nederlands?) gegaan.
Eerst werd me prepaid omgezet naar abbo en een paar weken later weer kreeg ik pas het contract. Kan dus nog wel even duren.
Eerst werd me prepaid omgezet naar abbo en een paar weken later weer kreeg ik pas het contract. Kan dus nog wel even duren.
Ze zeiden idd wel dat ik geen nieuwe SIM kreeg maar dat ze die van daar konden omzetten ofzo.. Nou ja maar ff afwachten dus.
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Ik ben een vorige week in de primafoon geweest voor een nieuwe abonnement (hi). Ik had op dat moment orange, dus ik moest min. 10 dagen wachten totdat ik het abonnement kreeg en zelfs het toestel! Had ik kpn gehad op dat moment, dan kon het nummer binnen een paar minuten omgezet worden! Dus ik vind het vreemd dat je er zolang op zou moeten wachten!
[ Voor 3% gewijzigd door PleXtor op 13-09-2004 13:12 ]
Ik ben ook gebeld door KPN.
maar andere aanbieding als jullie, namelijk :
1 jarig hi-15 abbo met een samsung e600
geen aansluitkosten, en de telefoon kost 29,95
daar ben ik op ingegaan, maar na 3 weken heb ik ook nog steeds niks ontvangen, terwijl ze aan de telefoon vertellen dat alles binnen 14 werkdagen geregeld zou zijn. (en die zijn vandaag om)
maar andere aanbieding als jullie, namelijk :
1 jarig hi-15 abbo met een samsung e600
geen aansluitkosten, en de telefoon kost 29,95
daar ben ik op ingegaan, maar na 3 weken heb ik ook nog steeds niks ontvangen, terwijl ze aan de telefoon vertellen dat alles binnen 14 werkdagen geregeld zou zijn. (en die zijn vandaag om)
Specs: [Gamestation] - [Laptop] - [Server/Mediacenter]
Ze boden mij ook eerst de aanbieding aan met het toestel, maar ik zou al net een nieuwe krijgen (niet van abbo ofzo) dus toen bood ze me het andere aan.
Mijn simkaartje hadden ze ook aangepast. Dan krijg je een SMS met de tekst "migratie voltooid" of zo iets. Ik kreeg wel een nieuwe sim (had ik gevraagt i.v.m. meer geheugen voor SMS-jes), maar die heb ik later pas geactiveerd (toen ik me nieuwe mob kreeg). Daarvoor moet je ook weer bellen, maar dat is in jou geval dus niet van toepassing.
W88 op dat SMS-je iig. (Let er even op dat je dan het nummer van de berichten centrale moet wijzigen voordat je weer kunt SMS-en) En een tijd daarna krijg je pas je contract.
Wat zou er eigenlijk gebeuren als je dat contract niet tekent, maar wel gewoon beld en je rekeningen betaald?
Mijn simkaartje hadden ze ook aangepast. Dan krijg je een SMS met de tekst "migratie voltooid" of zo iets. Ik kreeg wel een nieuwe sim (had ik gevraagt i.v.m. meer geheugen voor SMS-jes), maar die heb ik later pas geactiveerd (toen ik me nieuwe mob kreeg). Daarvoor moet je ook weer bellen, maar dat is in jou geval dus niet van toepassing.
W88 op dat SMS-je iig. (Let er even op dat je dan het nummer van de berichten centrale moet wijzigen voordat je weer kunt SMS-en) En een tijd daarna krijg je pas je contract.
Wat zou er eigenlijk gebeuren als je dat contract niet tekent, maar wel gewoon beld en je rekeningen betaald?
Hoelang duurde het bij jullie voor jullie je contract binnen kregen ?My-life schreef op 13 september 2004 @ 23:10:
Ze boden mij ook eerst de aanbieding aan met het toestel, maar ik zou al net een nieuwe krijgen (niet van abbo ofzo) dus toen bood ze me het andere aan.
Ik wacht momenteel al meer dan 3 weken, terwijl alles binnen 14 werkdagen geregeld had moeten zijn, maar ik kan nergens een nummer vinden dat ik kan bellen, iemand misschien een tip ?
Ik ben zelf al wel naar primafoon geweest, maar daar konden ze mij ook niet verder helpen, omdat het callcenter (zoals hun het noemde) een apart deel van KPN is.
Bij mij duurde het ook langer als 3 weken. Precies weet ik niet meer.
Waarom die haast?
Waarom die haast?
Ik zit al een paar weken zonder beltegoed, maar het heeft geen zin om nieuw beltegoed te kopen als je toch een abbo krijgt.My-life schreef op 16 september 2004 @ 16:08:
Bij mij duurde het ook langer als 3 weken. Precies weet ik niet meer.
Waarom die haast?
Ik ben maar een arm studentje
Is er verder niemand die deze aanbieding heeft gehad en ook al iets heeft ontvangen ?
TS misschien al iets ontvangen ?
ik zit morgen al 4 weken te wachten en heb nog steeds niks gezien, geen contract en geen telefoon........
TS misschien al iets ontvangen ?
ik zit morgen al 4 weken te wachten en heb nog steeds niks gezien, geen contract en geen telefoon........
0800-0507krozzzkabouter schreef op 14 september 2004 @ 20:25:
[...]
Hoelang duurde het bij jullie voor jullie je contract binnen kregen ?
Ik wacht momenteel al meer dan 3 weken, terwijl alles binnen 14 werkdagen geregeld had moeten zijn, maar ik kan nergens een nummer vinden dat ik kan bellen, iemand misschien een tip ?
Ik ben zelf al wel naar primafoon geweest, maar daar konden ze mij ook niet verder helpen, omdat het callcenter (zoals hun het noemde) een apart deel van KPN is.
Het beltegoed wat je nog op je kaart hebt staan als je overgezet word naar abbo gaat gewoon van de rekening af.krozzzkabouter schreef op 16 september 2004 @ 17:27:
[...]
Ik zit al een paar weken zonder beltegoed, maar het heeft geen zin om nieuw beltegoed te kopen als je toch een abbo krijgt.
Ik ben maar een arm studentje
Dus als je nog €10,- beltegoed hebt en je krijgt een rekening van €35,- moet je nog €25,- betalen
Als je naar 0800-0507 belt, dan moet je nadat er gevraagd wordt een kpn-nummer in te voeren ff wachten, want dan gaat het bandje verder met: heeft u nog geen kpn nummer...... Dan gewoon wachten tot je iemand aan de lijn krijgt...
Mensen die in de winkel een aanvraag hebben gedaan en niet meteen worden goedgekeurd moeten ook naar dat nummer bellen voor verdere informatie..
Zij hebben ook nog geen nummer....
Mensen die in de winkel een aanvraag hebben gedaan en niet meteen worden goedgekeurd moeten ook naar dat nummer bellen voor verdere informatie..
Zij hebben ook nog geen nummer....
Schiedam | 4050 Wp ZZO
Kheb net ff gebeld, maar dan word ik weer doorverwezen naar een of ander duur 0900 nummer. Dus ik dat nummer weer bellen, hebben ze een mailtje verstuurd, waarin staat dat ik gebeld moet worden voor de status, dit zou dan weer zo'n 7 werkdagen duren.
Ik vraag vervolgens of ik zelf geen contact op kan nemen; "nee meneer, u kunt wel numer 0800-0507 proberen, dus ik vertel dat ik dat al had geprobeerd. "dan kunt u verder inderdaad niks doen"
Is weer allemaal lekker geregeld daarzo, ze sturen je overal naar elkaar en dan weer terug, en de mensen die ik moet hebben kan ik als consument niet eens bereiken
Ik vraag vervolgens of ik zelf geen contact op kan nemen; "nee meneer, u kunt wel numer 0800-0507 proberen, dus ik vertel dat ik dat al had geprobeerd. "dan kunt u verder inderdaad niks doen"
Is weer allemaal lekker geregeld daarzo, ze sturen je overal naar elkaar en dan weer terug, en de mensen die ik moet hebben kan ik als consument niet eens bereiken
Pagina: 1