Toon posts:

Vervelend BF1942 probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de search al geprobeerd maar kom nergens mijn probleem tegen. Dit is het geval.

Ik zie in het menu niet het hele beeld, maar alleen het gedeelte links boven. Als ik wil spelen via ASE kan dat niet omdat ik Punkbuster moet aanzetten.

Deze zie ik weer niet in mijn beeld omdat die (vermoedelijk) onderin aan te vinken staat.

Ik heb een complete reinstall van windows gedaan, wat niet mocht helpen. Het gaat goed totdat ik de laatste patch van 1.5 naar 1.619 installeer. Al die andere patches geven wel normaal beeld in het menu. Maar in die versies is er nog geen sprake van PUNKBUSTER.

Ik heb ook verschillende catalyst drivers geprobeerd welke geen verschil geeft. (4.7 en 4.9)

Het stomme is dat het ooit met deze configuratie gewerkt heeft, maar ik het na een clean install niet aan de praat krijg 8)7

Weet iemand hoe dit op te lossen is, of hoe je Punkbuster kan aanzetten via een andere weg???

Systeem:
Dell Intel P4 3.0
ATI 9800XT
1024Mb geheugen.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2004 12:14 ]

Verwijderd

Denk dat het te maken heeft me de instellingen rondom de kwaliteit van de graphics in je catalyst drivers. Stoei daar is even mee :)

Verwijderd

Topicstarter
Daar heb ik al mee gestoeid. Dit zonder soelaas.

Ik heb ook al geswitched tussen verscillende resoluties. Zowel in BF als in Windows. Ook dit zonder soelaas.

Ik hoop echter dat iemand hier weet hoe je punkbuster kan enablen zonder het menu te gebruiken. Dus bv in een cfg filetje of zoiets.

• SNEAK-NL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-11 16:17

SNEAK-NL

galloooooooooooo

uninstall em eens en gooi dan alleen de full 1.6 patch erop, niet die incremental meuk, denk dat daar het probleem zit

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 01-12 21:44
Heeft het niet gewoon met je Refreshrate te maken ?

Dat heb ik ook wel eens in BF gehad, maar niet zo erg als jij omschrijft.

Verwijderd

Topicstarter
Refresh rate staat op 60 hz. Zowel in windows (keb een TFT) als in BF. Ik kan deze niet eens veranderen. Die is vast.

Verwijderd

Topicstarter
Roytjuh schreef op 13 september 2004 @ 15:40:
uninstall em eens en gooi dan alleen de full 1.6 patch erop, niet die incremental meuk, denk dat daar het probleem zit
Dat zal ik proberen, maar niet nu. Zit op mijn werk ;)

• L3TUC3
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 22:44

L3TUC3

GoT vegetable?

Probeer anders even bf42 in windowed mode te draaien.

In videodefault.con renderer.setFullScreen 1 veranderen in renderer.setFullScreen 0

Of zoek PBclient.con in battlefield 1942/mods/bf42/settings, open met wordpad en verander game.clientPunkBuster 0 in game.clientPunkBuster 1.

2e lijkt mij de makkelijkste keuze.

Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way

Verwijderd

Topicstarter
L3TUC3 schreef op 13 september 2004 @ 17:35:
Probeer anders even bf42 in windowed mode te draaien.

In videodefault.con renderer.setFullScreen 1 veranderen in renderer.setFullScreen 0

Of zoek PBclient.con in battlefield 1942/mods/bf42/settings, open met wordpad en verander game.clientPunkBuster 0 in game.clientPunkBuster 1.

2e lijkt mij de makkelijkste keuze.
2e heb ik gedaan. In die zin dat ik een clanmate die ook BF speelt een kopie van dat filetje heb laten mailen. Werkt als trein.

HULDE _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:51

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

ok je probleem is opgelost maar tis wel raar.

heeft dat menu een of andere vage resolutie waardoor je TFT hem niet goed kan weergeven ofzo?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Pagina: 1