KPN ADSL verhuizing misgegaan

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Hoi,

Sorry voor de mispost misschien maar ben net geregistreerd en kan blijkbaar geen nwe posts aanmaken. Ik heb een behoorlijk probleem met KPN ADSL, misschien kan iemand me hier helpen.

Ik heb op 3 september mijn telefoonaansluiting met ADSL via de KPN site laten verhuizen naar mijn nieuwe adres.( 1-10-2004 )
Uiteraard gezien leek het me logisch dat dit allemaal heel soepel moet kunnen gaan.

Nu wist KPN zelf nergens van toen ik hun belde ( had alleen een bevestiging van de telefoon aansluiting gekregen ) en was er niks geregeld, dagen later werd dit wel alsnog bevestigd.

In de brief staat, dat ADSL, gelijktijdig met de telefoonaansluiting geregeld wordt maar de KPN medewerkster van de klantenservice beweerde dat ik de eerste 3 weken op mijn nieuwe adres echt niet hoef te rekenen op een ADSL aansluiting.

Aangezien ik net met 2 internetbedrijven ben gestart zei ik dat dit echt niet kan, zeker omdat ik gewoon bij mijn provider blijf, HccNet en gewoon binnen het KPN netwerk verhuis.
Maar dit was allemaal super complex en ging allemaal niet zo makkelijk, wat natuurlijk onzin is.

U moet maar de eerste 3 weken met een modempje inbellen. Terwijl ik van diverse collega's en klanten he gehoord dat het wel 1 tot 2 maanden kan duren!

Enfin hier ben ik het dus absoluut niet mee eens, helaas is BBned hier niet leverbaar, alleen de dure bitstream lijnen.

Iemand enig idee of tips, als die er al zijn ?

• oheng
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-02 12:29
edit:

Reactie verwijderd.

[ Voor 131% gewijzigd door oheng op 13-09-2004 13:01 ]

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:27

JvS

Ik heb hem zelf ook

Verwijderd schreef op 13 september 2004 @ 04:16:
Hoi,
Iemand enig idee of tips, als die er al zijn ?
Nee, er is gewoon een fout gemaakt bij KPN, de adsl verhuizing is niet doorgekomen en zal dus nu gestart moeten worden (als je je verhuizing drie weken vantevoren doorgeeft, wordt er normaal namelijk al adsl vantevoren aangesloten en werkt het als je verhuist direct).

Als kpn de adsl verhuizing alsnog heeft doorgegeven, zal het geen 1 - 2 maanden meer duren hoor, dan gaat het als het goed is net zo lang duren als een nieuwe adsl aanvraag (meestal na een weekje adsl signaal en dan een paar dagen later een nieuw IP adres van HCCnet zodat je ook dataverkeer heen en weer kan sturen :)).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:00

Korakal

Up up up!

Topicstarter
Topic afgesplitst uit ADSL zonder telefoonlijn?
LeMagasin.NL > je kunt pas de 'new topic' knop gebruiken als je in een sub-forum de topiclist weergeeft.