Ik ben thuis wat aan het proberen met mijn netwerk met 3 computers, maar ik kan niks vinden.
Ik wou graag 1 hoofdcomputer die de andere 2 computers de baas is, en de andere 2 computers moeten een heleboel restricties hebben, eigenlijk alleen maar internet explorer kunnen runnen.
Ik heb al wat geprobeerd met de windows help, gezocht op netwerken en permissies.
dit staat bij permissies maar als ik dat doe heb ik helemaal geen security tab maar alleen een sharing tab voor netwerk.
Is er misschien een proggie voor?
Ik heb windows XP en Home, en niet veel verstand van netwerken (omdat XP het me zo makkelijk maakt).
P.S.
Hoe kan ik met netwerk sneller maken (tips voor bepaalde hardware?)
Ik wou graag 1 hoofdcomputer die de andere 2 computers de baas is, en de andere 2 computers moeten een heleboel restricties hebben, eigenlijk alleen maar internet explorer kunnen runnen.
Ik heb al wat geprobeerd met de windows help, gezocht op netwerken en permissies.
dit staat bij permissies maar als ik dat doe heb ik helemaal geen security tab maar alleen een sharing tab voor netwerk.
op google heb ik ook al gezocht maar ik ben daar niet zo goed in en weet neit precies hoe ik dat moet vragen=]you can run Windows Explorer, right-click the file name, and click Properties. In the Security tab, you can change permissions on the file.
Is er misschien een proggie voor?
Ik heb windows XP en Home, en niet veel verstand van netwerken (omdat XP het me zo makkelijk maakt).
P.S.
Hoe kan ik met netwerk sneller maken (tips voor bepaalde hardware?)