Goedemorgen, ik zit in Outlook2000 te werken aan een handtekening. Hierbij heb ik met de editor (standaard Word2000), een plaatje (gif) toegevoegd. Het plaatje heb ik een stuk naar rechts geplaatst, met links daarvan een stukje tekst.
Mijn bericht is standaard HTML, als ik het naar mezelf mail ziet het er prima uit (ofwel in Outlook wordt het prima geintrepeteerd) maar als ik het mail naar hotmail, gmail of open in twigger dan wordt de layout vernaggelt...
Hotmail en GMail gooien het plaatje naar links (waardoor de tekst die er links van hoort te staat eronder komt). Twigger laat het plaatje uberhaupt niet zien..
Hoe zorg ik ervoor dat het mailtje er overal het zelfde uit komt te zien?
Mijn bericht is standaard HTML, als ik het naar mezelf mail ziet het er prima uit (ofwel in Outlook wordt het prima geintrepeteerd) maar als ik het mail naar hotmail, gmail of open in twigger dan wordt de layout vernaggelt...
Hotmail en GMail gooien het plaatje naar links (waardoor de tekst die er links van hoort te staat eronder komt). Twigger laat het plaatje uberhaupt niet zien..
Hoe zorg ik ervoor dat het mailtje er overal het zelfde uit komt te zien?