1
2
3
4
5
6
7
8
9
| .Tab { border-left:1px solid white; border-top:1px solid white; border-right:1px solid gray; padding:2px 6px 4px 20px; margin-bottom:0px; margin-right:0px; } |
hth
die border-bottom is dus weg
/edit: /me wordt een dagje ouder
[ Voor 12% gewijzigd door Thijsmans op 13-09-2004 11:39 ]
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Verwijderd
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| #TabControl {
margin: 20px 20px 0px 20px;
padding-bottom: 4px;
padding-left: 10px;
border-bottom: 1px solid white;
}
* html #TabControl {
padding-bottom: 3px;
} |
/me is weer eens spuit 11
Resultaat
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2004 11:48 ]
[ Voor 14% gewijzigd door CrashOne op 13-09-2004 11:47 ]
Die van jou klopt niet
Bovendien spam je voor NextAvenue
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Verwijderd
Lol, dat oog voor detail is mij volledig ontschoten de afgelopen jaren, daar hebben we de designer voor... Even een quickfix verzinnen :xPrammenhanger schreef op 13 september 2004 @ 11:51:
[...]
Die van jou klopt nietDie witte rand boven de 'echte' content hoort niet
Bovendien spam je voor NextAvenue
Ik spam niet voor nextavenue... Dat HTML bestand is gewoon een bestand op mijn server
Hmm, 't schijnt wel te helpen, al drie mensen via dat resultaat voorbeeld op de website weten te halen
// Edit, okey, die border-bottom van de .TabSelected moest je dus niet weghalen
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2004 11:59 ]
De witte lijn loopt nu ook onder de geselecteerde tab. Dat kan niet de bedoeling zijn. Het weghalen van de border-bottom was voldoende. Ik gebruik ie6 en daar werkt het nu. Dat andere mensen andere browsers hebben, ongenuanceerd: niet mijn probleem.Verwijderd schreef op 13 september 2004 @ 11:40:
Haal de padding-bottom van je .Tab en .TabSelected weg. Verander je padding-bottom van de #TabControl. Helaas is een CSS hack nodig om hem in zowel IE als Gecko het goed te weergeven:code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9#TabControl { margin: 20px 20px 0px 20px; padding-bottom: 4px; padding-left: 10px; border-bottom: 1px solid white; } * html #TabControl { padding-bottom: 3px; }
* shades is weer eens spuit 11
Resultaat
Verwijderd
egoïst
// Check even mijn enalaatste reply, het probleem is nu opgelost...
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2004 11:58 ]
Werkt toch mooi? Zie je tenminste het verschil tussen de active tab en de rest.
Nu maar eens even zien of we e.e.a via jscript dynamisch kunnen maken
ASCII stupid question, get a stupid ANSI!
Ga ik lezen.
Heb trouwens geupdate. Is nu "dynamisch" met ?tab=0 enzo
update:
Heb artikeltje gelezen. Is interessant. niet zozeer omdat ik mijn tabje moet verfraaien want ik vind ze best zo (is slechts voor een back-end) maar mocht ik iets willen maken wat moet smoelen dan weet ik het te vinden.
[ Voor 30% gewijzigd door shades op 13-09-2004 20:43 ]