Wat ik graag zou willen is de mogelijkheid om enkele programma's die gebruik maken van mijn upload 1 gezamenlijke maximum uploadsnelheid geven. Bijvoorbeeld: p2p-progs + ftp mogen samen max. 35KB/s gebruiken, de rest van de upload is voor alle andere programma's (zodat ik bijvoorbeeld nog redelijk soepel kan VNC'en). Het voordeel hiervan is dat, wanneer 1 van de gelimiteerde programma's niet upload of uit staat, de rest meer upload bandbreedte tot z'n beschikking krijgt.
- NetLimiter is een leuke tool en werkt goed, alleen kan er (volgens mij) alleen per programma een maximum worden ingesteld, òf een globaal maximum. Ik zou graag groepen willen kunnen aanmaken waaraan je een maximum snelheid toekent (een hierarchische structuur dus, zoals bij FTP-servers de user-management vaak is opgebouwd).
- NetPeeker lijkt dit ook niet te kunnen (heb het programma nog niet geprobeerd). De online manual van NetPeeker ligt op dit moment op z'n gat.
- Geen idee of dit met Total Traffic Control kan (de website geeft een 'page not found' wanneer ik op bandwidth management klik).
Iemand een idee of dit mogelijk is?
- NetLimiter is een leuke tool en werkt goed, alleen kan er (volgens mij) alleen per programma een maximum worden ingesteld, òf een globaal maximum. Ik zou graag groepen willen kunnen aanmaken waaraan je een maximum snelheid toekent (een hierarchische structuur dus, zoals bij FTP-servers de user-management vaak is opgebouwd).
- NetPeeker lijkt dit ook niet te kunnen (heb het programma nog niet geprobeerd). De online manual van NetPeeker ligt op dit moment op z'n gat.
- Geen idee of dit met Total Traffic Control kan (de website geeft een 'page not found' wanneer ik op bandwidth management klik).
Iemand een idee of dit mogelijk is?
[ Voor 4% gewijzigd door Milly op 13-09-2004 11:26 ]