Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Yinx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-04-2023
Hallo,

Ik zit met een probleem ik werk onder win98 en gebruik een pendive 2.0 maar deze werkt niet op deze pc. dus had ik drivers geinstalleerd die ik van de site heb gehaald. Maar nu word de pendrive gezien als een diskette station. waardoor ik er maar 1.44 mb op kan plaatsen

Weten jullie misschien of ik hier wat aan kan doen

Alvast bedankt

[ Voor 7% gewijzigd door Yinx op 13-09-2004 10:59 ]

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Werkt hij wel? Zo ja, dan is er toch niets aan de hand :) Zo nee, is het windows 98 of Windows 98 SE?

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• raoulduke
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

raoulduke

Get in!

Als hij wordt gezien en hij werkt, dan is er toch niets aan de hand? Of bedoel je dat de Pendrive nog niet werkt, maar dat er nu een niet-werkende floppydrive bij is gekomen?

Remember, if you have any trouble you can always send a telegram to the Right People.

• Yinx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-04-2023
hij werkt wel maar het probleem is omdat hij hem ziet als diskette station dat ik er maar 1.44 mb op kan plaatsen....

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:21

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Yinx schreef op 13 september 2004 @ 10:57:
hij werkt wel maar het probleem is omdat hij hem ziet als diskette station dat ik er maar 1.44 mb op kan plaatsen....
dus hij ziet hem wel als diskette station :/
Misschien je drivers downloaden van
www.driverguide.com :?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:33
Ik heb een schuifje op mn pen waardoor hij of een diskette of een harde schijf lijkt (dit zijn aparte partities op de pen). Misschien heb je ook zoiets?

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Verwijderd

Ik heb dit probeel ook een keer gehad met mijn mp3player. Gegevens erop gezet toen kabeltje los en kabeltje er weer in en toen was het een 1.44 Mb ongeformatteerde floppy. Ik heb hem toen geprobeerd gewoon te formatteren, maar dat was ook niet mogelijk.
Ik heb hem toen teruggestuurd naar de webshop en kreeg een nieuwe. Ze konden zelf ook niet vinden wat het probleem was en gooiden het op een crash.

Hoop dat je dus nog garantie hebt ;)

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:11
Is bij de mijne ook, ik krijg er op XP een diskettedrive bij, en een verwisselbare schijf van iets minder dan 128MB. :(

Zo is de usb drive gepartitioneerd, alleen voor die van mij zijn geen drivers te vinden om hem te flashen als "harddisk". Ik kan er dus zodoende ook geen NTFS op krijgen.

Wellicht is het bij jou dus zo dat 98 maar 1 van de 2 partities kan zien of zo?

Volgens mij heb ik overigens ook een schuifje, waarmee je zoiets kan doen, maar dat gebruik ik nooit.

(Is het toevallig een stick van Paradigit?)

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

• mabarto
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-02 12:37
Wat toevallig. Dat is ook bij mijn schoonvader aan de hand met zn USB pen (conceptronics), maar hij heeft niet als misTraller ook een gewone drive.

Verwijderd

Ik had ook zo'n usb stick van paradigit en hij zag hem ook alleen maar als diskette station. Maar nadat ik hem had geformateerd (onder XP) zag hij hem weer gewoon als 128 mb:D Misschien is dat bij jullie ook zo!

• Mistraller
  • Laatst online: 01:11
die van mij is ook paradigit.
Volgens mij kan alleen XP 2 drives tegelijk laten zien op 1 stick...w2k maybe ook, maar 98 niet volgens mij.

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Verwijderd

Met win98 had ik altijd problemen als ik een audio/data cd gebruikte. Maar dat verdween zodra ik Nero 4 of 5 instaleerde en daarna kon ik op de drive met de rechtermuisknop klikken en dan stond er in het popup menuutje iets van wisselen van medium ofzo. En daarna kon ik bij de data.

Misschien helpt het?

• OnTracK
  • Laatst online: 21:23
Dat diskettestation is om van te booten. Als daar iets bootable opzet, zoals bijvoorbeeld memtest, kun je daarmee je PC opstarten.

Waarschijnlijk zul je de rest van de stick nog moeten formatteren

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.

Pagina: 1