Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...
Over het algemeen kan je geen constructors gebruik in ASCX of ASPX bestanden.
Probeer het eens in de Page_Load. Dat is namelijk de main entry point van elke aspx of ascx bestand
Probeer het eens in de Page_Load. Dat is namelijk de main entry point van elke aspx of ascx bestand
Ik heb nu de error melding weg gekregen door Request.ApplicationPath te gebruiken maar nu krijg ik de error:
Object reference not set to an instance of an object.
Ik heb dus een login.aspx en die word geladen door de libraryitemlogin.cs
dat probeer ik dus in de constructor te doen.
Weet iemand waarom ik deze foutmelding(en) krijg?
Object reference not set to an instance of an object.
Ik heb dus een login.aspx en die word geladen door de libraryitemlogin.cs
dat probeer ik dus in de constructor te doen.
Weet iemand waarom ik deze foutmelding(en) krijg?
Verwijderd
is het nu een ascx of een aspx?!
En over je eerste fout, als je op je localhost zit te werken, maakt .Net een app aan in een subdir. Dus standaard is c:\inetpub\wwwroot je root, maar je applicatie draait misschien op d:\my documents\vs projects\mijn projectje. Dit pad wordt dus teruggegeven door Request.ApplicationPath().
maar goed. op welke regel gaat het precies fout? Want ergens kan hij iets niet vinden (een object wat niet geinit is, en dan een property opvragen o.i.d.)
En over je eerste fout, als je op je localhost zit te werken, maakt .Net een app aan in een subdir. Dus standaard is c:\inetpub\wwwroot je root, maar je applicatie draait misschien op d:\my documents\vs projects\mijn projectje. Dit pad wordt dus teruggegeven door Request.ApplicationPath().
maar goed. op welke regel gaat het precies fout? Want ergens kan hij iets niet vinden (een object wat niet geinit is, en dan een property opvragen o.i.d.)
De volgorde van de events die afgevuurd worden is redelijk belangrijk met deze zaken.
Je zal daar toch eens eea moeten over lezen. Ik weet het zelf ook niet meer van buiten, maar je zult het toch zowiezo in de OnInit of CreateChildControls moeten doen.
Je zal daar toch eens eea moeten over lezen. Ik weet het zelf ook niet meer van buiten, maar je zult het toch zowiezo in de OnInit of CreateChildControls moeten doen.
https://fgheysels.github.io/
ik heb het nu idd in de CreateChildControls gedaan.
Ik had me al in de events verdiept alleen wilde ik het toch in de constructor doen, maar dit was uiteindelijk niet meer noodzakelijk.
Ik had me al in de events verdiept alleen wilde ik het toch in de constructor doen, maar dit was uiteindelijk niet meer noodzakelijk.
Pagina: 1