Wat is jullie ultimate control config?

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Skidsteer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-02 10:27
Voor spellen zoals UT en Cs uiteraars :r want dat zijn toch de enige spellen waar goeie controls een must zijn.
Ik zeg dit omdat ik tot nu toe altijd op de Duke3D manier speelde. Strafen? What is this thing, that you call...strafe...? Dachten ze toen, maar met dat kewle dodgen in UT is strafen met alt toch echt taboe voor moi.
Ik wil veel knopjes dus -had ik jullie al verteld dat ik wel met mouselook speel? Dat deed ik bij Duke3D al :P- dacht ik alles links zo rond de F te zetten.
Ik zet echt te klooien, want ik wil kickass controls waarmee ik op m'n 66e nog steeds de servers domineer (8> ---> :Z ---> heuh, what? :( ---> :( argh, slaapwandel ik een afgrond in...
Wat gebruiken jullie zoal? En niets zeggen als je niet goed bent, want daar heb ik niets aan ;)

Verwijderd

eeerm
paar tips
probeer je muis zo gevoelig mogelijk te zetten
als je je daar aan went wordt je best wel beter.
en probeer gewoon alle knoppen bij de hand te hebben, als je bijv. met pijltjestoetsen werkt dan
naar boven = vooruit
naar onder = achteruit
links = strafe links
rechts = strafe rechts
(of de knoppen die hier analoog aan zijn)
en zorg dat je de jump in ieder geval goed bij de hand hebt.

• Skidsteer
Muis gevoeligheid push ik 2 da limit:o. Dan kill je met stijl --> Er staat iemand recht van je. dan draai je eerst een keer om je as, voordat je hem afschiet B-)

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:20
Yeah right, die limit push jij em niet naar toe :)

Flickr | Lego collectie

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Er zijn hier al een stuk of 3 treads over geweest, misschien moet je even zoeken..

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

Exterazzo

Qeasy

Op zaterdag 30 december 2000 15:03 schreef Timpie2000 het volgende:
Er zijn hier al een stuk of 3 treads over geweest, misschien moet je even zoeken..
Ja psies. En zet achter dat getal maar een 0etje. Er zijn echt al zooooooveeeel threads over geweest!!!!!!!

Audentia

• Skidsteer
30etje?

okok, Topic dichtgooien dan maar...
Pagina: 1