Toon posts:

[XP-SP2] Bootscherm bevriest, pc boot niet verder*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik krijg na de (gelukte volgens het installatieprogje) installatie van service pack 2. Hij start normaal op, krijg alle schermpjes mooi te zien tot je bij het bootscreen van XP zelf komt. (je weet wel, XP en daaronder het bewegende balkje) Als ie zo ver komt blijft het balkje(de voortgangsindicator?) hangen en doet ie niets meer :X , eerste reactie was zoiets van:"ik heb te hard liggen spelen met de pc, dus windows is dood." ik heb dan maar ff geformateerd(was dat toch al van plan :+ ) maar zelfs na een cleane install van xp gebeurt exact hetzelfde na de install van SP2 |:( . Ik het een pIV 2600@2800, 2X512mb twinmos matched ddr, abit µguru met een ati-9600XT. iemand van jullie een ideetje???? _/-\o_

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Veilige modus werkt wel? :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
nope, was ik ff vergeten te zeggen dat ik daar stop bij agp440 of zoiets?? Ik heb al geprobeerd een ander videoplankje (gforce4 mx) maar zelfde resultaat :(

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Welkom op GoT! :)

We hebben hier enkele policies waarvan we graag zien dat mensen zich eraan houden. Ik raad je dan ook aan dit stuk FAQ te lezen, tot aan 'Reageren'. We zien namelijk graag dat mensen zelf wat proberen om te voorkomen dat we als vraagbaak gebruikt worden. Je zou daarom ook eens [rml][ SP2] Windows XP ervaringen met NLse SP2 :)[/rml] of andere SP2 topics moeten doorkijken of jouw probleem ertussen staat (niet crossposten!).

Verder: zou je voortaan iets minder rijkelijk met smilies en iets meer met enters willen strooien? Dat maakt je post iets leesbaarder :)

Tot slot een kleine titeledit zodat het OS in [blokhaken] staat.

XP (sp2) hangt bij opstartscherm ==> [XP-SP2] Bootscherm bevriest, pc boot niet verder

Verwijderd

Topicstarter
sorry, maar ik heb al een tijdje aan het googelen geweest en ik kom niet echt een stap verder.
Dit is echt een laatste redmiddel. Ook al een tijdje in jullie post's aan het zoeken geweest maar niet echt iets gevonden...

Verwijderd

Ook hetzelfde probleem gehad met een fujitsu siemens pc waar ook (toevallig?) een radeon 9600XT in zit. De pc accepteerd na sp2 installatie geen ATi videokaarten meer. Er zit nu (tijdelijk) een geforce in.
Weet iemand al een oorzaak / oplossing??

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 oktober 2004 @ 16:20:
Ook hetzelfde probleem gehad met een fujitsu siemens pc waar ook (toevallig?) een radeon 9600XT in zit. De pc accepteerd na sp2 installatie geen ATi videokaarten meer. Er zit nu (tijdelijk) een geforce in.
Weet iemand al een oorzaak / oplossing??
Ik haak hier even op in. Heb hier voor een kennis van me een pc staan. Het gaat ook om een Fujitsu Siemens, met een radeon 9600 erin. Na verse install van XP SP1 werkt hij met de drivers van ATI. Dan staat er ook sapphire radeon 9600 atlantes. Maar zodra ik daarna SP2 wil installeren start windows niet meer op. Zowel als veilige modus als normaal boot.

De symtonen die ik heb lijken erg veel op die van de mensen hier, daarom post ik hier even de vraag of iemand het probleem al opgelost heeft.
Pagina: 1