Toon posts:

[XP] Direct log off na inloggen*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste lezers,

Ik heb een probleem met een pc, deze logt direct af zodra je op een user klikt om aan te melden.
Ik ben er met search op got als op google niet uitgekomen, wel veel exact hetzelfde probleem, maar geen oplossing. De enige is herinstall..... , maar volgens mij moet dit makkelijker kunnen.

Ik kom er ook in veilige modes niet in ! Ik heb al geprobeerd om via het netwerk de log's op te vragen, maar daar heb ik geen toegang tot.

Iemand een handige tip? _/-\o_

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Verwijderd schreef op 13 september 2004 @ 09:34:
Ik ben er met search op got als op google niet uitgekomen, wel veel exact hetzelfde probleem, maar geen oplossing. De enige is herinstall..... , maar volgens mij moet dit makkelijker kunnen.
Er zijn toch in veel topics oplossingen genoemd hoor (zoek anders eens specifiek naar 'userinit adaware' - ik denk dat je daar wel wat hits op gaat krijgen) :)

Verder geef je iets te weinig informatie om echt een echte oorzaak te geven - de mogelijkheid die ik hierboven aangeef is maar een van de mogelijke oorzaken, er zijn er een heleboel meer mogelijk :)

Verwijderd

Topicstarter
Dit topic heb ik idd wel wat aan, ik ga proberen wat erin staat. Alvast bedankt en ik post wel of het gelukt is !

Verwijderd

Topicstarter
hmmzz die handige tool die op dat topic aangeraden werd, herkent geen sata.... dus daar kom ik nog niet direct verder mee.

opties?