Speling op Logitec Momo

Pagina: 1
Acties:

• StarWing
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:25
Ik heb hier sinds een paar maand een MOMO stuurtje. Speciaal gekocht voor RBR en GTR.
Maar nu dat ik het hier terug bovenhaal, valt het mij op dat er op het stuur een paar mm speling zit langs elke kant. Ook kraakt het nogal als ik ermee stuur.

Nu is dat nogal moeilijk te beschrijven, dus heb ik d'r een filmpje van gemaakt.
users.pandora.be/starwing/MVI_0602.avi
en
users.pandora.be/starwing/MVI_0603.avi

Kan mij iemand dit bevestigen dat dit om een defect gaat? Dat ik zodoende een ander stuurtje kan gaan halen?

Page intentionally left blank.

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:32
Ik heb even bijde filmpjes bekeken. Ik heb namelijk zelf ook een MOMO stuur van logitech.

Ik kan je twee dingen vertellen. De speling in het stuurtje hoort. Althans bij mij is het ook en ik ondervind er geen last van als ik aan het gamen ben. De reden dat er speling in zit, is omdat er anders nooit Force Feedback kan zijn. Hij moet toch op een een of andere manier trillen :P

Het kraken aan de andere kant heb ik geen last van. Ik moet ook zeggen dat ik het ook niet heb terug gehoord in de filmpjes

• StarWing
Het kraken komt enkel voor als ik dr met aan het rijden ben ;)

Ik heb ooit es een Guilllemot FF stuur gehad, en die deed dat bij mijn weten niet.

Maar als jij zegt dat jouw stuur het ook heeft, dan ga ik er vanuit dat het normaal is.

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:32
StarWing schreef op 13 september 2004 @ 09:37:
Maar als jij zegt dat jouw stuur het ook heeft, dan ga ik er vanuit dat het normaal is.
De speling wel, maar het kraken niet. Zou je eens aan je stuur kunnen zwengelen dat dat op film zetten?

[ Voor 49% gewijzigd door Cardinal op 13-09-2004 09:40 ]

• Snol
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Snol

Swim with me and get wet !

De speling heb ik helaas ook last van, op het begin nauwelijks merkbaar en nu toch wel duidelijk. Speling een heel klein beetje op het tandwiel, van links naar rechts. En het ergste vind ik dat die ook kantel-speling heeft.

Kraken en piepen merk ik ook een beetje, niet echt hinderlijk, is voornamelijk als de centerveer aan het trekken is.

Enige echte nadeel vind ik het gaspedaal, wat zoiezo niet aan mijn eisen voldoet qua sterkheid en regelbaarheid in spellen. Maar deze begint ook wat speling te vertonen naar links en rechts.

Btw ik heb de mijne denk 4-6 maanden maar tot nu toe maximaal maar 1 maand enthiousiast gebruikt.

*

• StarWing
cardinal808 schreef op 13 september 2004 @ 09:39:
[...]
De speling wel, maar het kraken niet. Zou je eens aan je stuur kunnen zwengelen dat dat op film zetten?
Ik zal vanavond doen als het hier wat rustiger is. Met dat omgevingsgeluid ga je dat niet horen.

• Luke-san
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-05 16:00
Als het hier over de rode Momo gaat met het lederen stuur, dan vind je op verschillende sites mooie pics over hoe je het stuurwiel tot op de laatste vijs opendoet.
Wat er regelmatig gebeurt is dat de 2 vijzen lossen op de FFmotor.

Ik zou hem eens voorzichtig openmaken en helemaal reinigen, vijsjes checken terug een beetje vet en dan zou ie terug ok moeten zijn.

Een beetje speling is normaal, heb ik met de mijne ook! (heb trouwens 1 nieuw reserve stuur liggen)
Pagina: 1