Toon posts:

[XP] Partitie problemen (terug zetten data, mappen )*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi allemaal :
ik heb namelijk iets doms gedaan . ik had 2 HD's in mijn systeem . 1 van 20 GB en andere 40GB . op mijn 20 GB had ik fotos , documenten , mappen eigenlijke alle belangrijke bestanden staan . tijdens nieuwe installeren van mijn xp heb ik alle twee partities verwijderd ( in het begin van installeren heb ik dus de partities laten verwijderen door L dus niet formateren )en daarna was ik achter gekomen dat het
verkeerd was . daarna heb ik 40 GB geformateerd en win2000 geinstallerd .
na installeren zag hij alleen 1 HD dus met PQ_Magic heb ik die andere partitie ook geactiveerd ( unformaat ) dus niet gefiormateerd want ik had alle datas daarop. hij ziet nu de andere HD wel maar hij kan het niet openenn want hij vraagt om eerst te formateren (fat of NTFS ) nou mijn vraag is hoe kan ik alle bestanden terug zetten . ben ik mijn mappen kwijt ?? is er nog andere software die ik kan gebruiken? ik heb disk recover gebruikt maar hij zag allen de map Root en daar had ik niks aan en ik moet zeggen dat hij ziet dat 8GB bestanden zijn in die HD .
dus kan iemand mij helpen tanxxxxx _/-\o_

• ascona
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-02-2022
OM FAQ / Beleid

hier staat genoeg tussen 8)

Verwijderd

FF zoeken naar get data back bij google

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Even een titel edit dus zodat het OS in je topic titel staat - probeer daar zelf ook een beetje op te letten. Verder zie je inderdaad dat je deze vraag kan terugvinden in de FAQ die ascona al aanhaalt :)