DI 624 draadloze router

Pagina: 1
Acties:

• malinwa
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-11-2005
Ik heb volgende model nl de DI-624 AirPlusXtremeG Wireless Router met 2 antennes

2.4 Ghz
5 x faster
Web based configuration
128-BIT WEP

wanneer ik de pc opstart zie je dus zo twee pctjes naast elkaar en wanneer je daar op klikt kom ik maar aan 5.5 mbp en ik zit maar op een goeie 2.5 meter van de draadloze router

Kan er mij iemand helpen die deze router ook heeft en waar ik de instellingen te weten kan komen aub want normaal is dit toch niet

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:24

Korakal

Up up up!

Wellicht zijn je antennes niet goed gericht? Let erop dat ze uitzenden in een (redelijk) plat vlak, haaks op de antennerichting.

Overigens hoort je topic niet in Internet & Telefonie, maar in Network Troubleshooting, dus ik verplaats 'm even.

• malinwa
Korakal schreef op 13 september 2004 @ 11:58:
Wellicht zijn je antennes niet goed gericht? Let erop dat ze uitzenden in een (redelijk) plat vlak, haaks op de antennerichting.

Overigens hoort je topic niet in Internet & Telefonie, maar in Network Troubleshooting, dus ik verplaats 'm even.
kan nie volgen ik zit practisch vanuit mijn zetel 2 meter loodrecht van de router dus dat zal het wel niet zijn zeker

ik had graag info van mensen gehad die deze router ook hebben en mij hun instellingen kunnen doorgeven dan kan ik vergelijken

• bokkie11
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-05 23:24
misschien heb je de sterkte van zenden niet goed.
ik heb mijn config file hier even gezet

http://www.bokkie.com/config.bin

M3 SR+ deep bleuMidnight grey/ Black /areo Bestel 19/8 restrictie 1/11 vin 11-12 aflevering 14-12

• malinwa
bokkie11 schreef op 13 september 2004 @ 14:36:
misschien heb je de sterkte van zenden niet goed.
ik heb mijn config file hier even gezet

http://www.bokkie.com/config.bin
sorry ze maar hoe krijg ik een bin file open met wat ?

Verwijderd

Die moet je in je router loaden.

• bokkie11
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-05 23:24
De config file kun je in je router laden via Tools > system > Load Settings From Local Hard Drive

Als je dit hebt gedaan moet je alleen bij wireless je Authentication voor je zelf even aanpassen..

Ik heb trouwens Firmware Version: 1.31 , Tue, 25 Mar 2004

M3 SR+ deep bleuMidnight grey/ Black /areo Bestel 19/8 restrictie 1/11 vin 11-12 aflevering 14-12

• malinwa
ik heb alles gedaan wat je gezegd had maar ik geraak draadloos niet meer op internet ik geraak zelfs niet op die pagina waar ge de instellingen kunt zien van de router

wat kan ik nu allemaal doen en stel dat ik de router juist zou aangekocht hebben wat moet er dan gebeuren om terug draadloos op internet te kunnen
Pagina: 1