Toon posts:

[XP] Desktop iconen kunnen niet verwijderd worden*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi!
klein (groot) probleempje: desktop ikonen kunnen niet verwijderd/renamed worden in XP.., wie weet 'n oplossing zonder dat ik de boel moet re-installeren?
Alvast dank!!

Tonio10.

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:11
Iets meer informatie graag: OS, Specs etc...
Dan kunnen we mss helpen... :)

offtopic:
Welkom op GoT :Y)

[ Voor 52% gewijzigd door LuPo op 13-09-2004 08:41 ]

4620 Wp PV ZZO 52° | VW ID.7 Tourer Pro LE '25

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:01
Hai hai :)

Welkom op got, hier is het een gewoonte dat je even onze mooie faq(Algemene gedragsregels (Netiquette) #pre-got) doorleest voordat je een topic start. Hier staat in wat we van jou verwachten als user op dit forum. :)

In dit topic mis ik nog een foutmelding (als die komt), en welke iconen gaat het om, en wat gebeurt er als het niet lukt (loopt de pc ook vast?). Pas jij de start nog even aan met het edit knopje, zodat deze compleet is? Dan pas ik nu nog even je titel aan zodat het os erin staat. Termen als "Alvast Bedankt" zijn niet nodig hier, wij helpen je altijd wel als je topic er netjes uit ziet :)

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:19

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Wauw, een sig!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:34

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

• Staat het knopje rename niet in de lijst, of geeft hij de melding dat het bestand beveiligd is c.q in gebruik is :?
• Indien bovenstaande, heb je miss een virusscan aanstaan :? Zet deze anders even uit en probeer dan weer te renamen :?

Xbox Live ID:Notna8310

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Niet als power user of admin aangelogd en All users's snelkoppelingen aan het renamen ? Standaard mag dit niet :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Druk eens op F5 als je je icoontjes hebt gewijzigd of hebt verwijderd.
Wil wel eens helpen. Ik ken dit bugje op mijn w2k machine en af & toe heeft ie dus kuren. Na restart is het weer weg.

Maar goed, kan ook zijn dat jij een structureel probleem hebt. Dan heb ik geen oplossing voo rje, helaas.
Pagina: 1