Voor een site die ik heb gemaakt voor wat vrienden van me, heb ik zojuist wat nieuws gepost, waar een <li> tag in voorkwam. Maar nou lijkt FireFox er rare ideeën op na te houden over hoe dit weergegeven moet worden (of ik ben gewoon zelf niet al te scherp meer op dit onchristelijke uur).
Het gaat om deze code:
Dit is wat mijn scriptje uitpoept, en het ziet er volgens mij toch netjes uit. Toch vindt FireFox het nodig om de eerste bullet wit te maken, en de andere twee rood (die laatste twee kloppen
). Wanneer ik refresh pakt ie de kleuren wel goed... 
Kent iemand dit gedrag? Weten jullie misschien hoe dit opgelost kan worden?
Voor de liefhebbers is dit de site waar we het over hebben, en dit de bijbehorende CSS file.
Het gaat om deze code:
HTML:
1
2
3
| <ul><li>Please post on topic. Off-topic replies will be deleted to save the discussion.</li><br /> <li>You are not allowed to post anything that is undesirable, either ethically or legally.</li><br /> <li>You have to register to post a comment.</li></ul> |
Dit is wat mijn scriptje uitpoept, en het ziet er volgens mij toch netjes uit. Toch vindt FireFox het nodig om de eerste bullet wit te maken, en de andere twee rood (die laatste twee kloppen
Kent iemand dit gedrag? Weten jullie misschien hoe dit opgelost kan worden?
Voor de liefhebbers is dit de site waar we het over hebben, en dit de bijbehorende CSS file.
offtopic:
Overigens kloppen er nog meer dingen niet helemaal in FireFox. Neem bijvoorbeeld het inlogmenu links. Dat krijg ik om de een of andere reden niet bovenaan, zoals het in IE wel lukt. Heb wat zitten klooien met vertical-align en height, maar all to no avail. Verder natuurlijk die 'poll' onderaan, maar daarvan weet ik dan weer wel hoe ik het op moet lossen.
Overigens kloppen er nog meer dingen niet helemaal in FireFox. Neem bijvoorbeeld het inlogmenu links. Dat krijg ik om de een of andere reden niet bovenaan, zoals het in IE wel lukt. Heb wat zitten klooien met vertical-align en height, maar all to no avail. Verder natuurlijk die 'poll' onderaan, maar daarvan weet ik dan weer wel hoe ik het op moet lossen.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.