Ik heb sinds kort mij Philips ToUCam via het programma Active Webcam op m'n eigen computer draaiende. Op m'n webpagina heb ik een link staan naar de server op m'n computer met het port nummer dat geforward is en in de router open is gezet, bv. http://externeip:portnummer.
Het werkt wel, alleen zogauw ikzelf (iemand anders buiten het netwerk heb ik nog niet kunnen testen) dit adres intik krijg ik de cam te zien maar kan ik daarna geen enkele ander pagina meer openen, msn doet het niet meer etc. De andere computers op het netwerk (gedeelde internetverbinding via hub en router) in huis kunnen dan ook niet meer op internet. Als ik de window met het adres weer sluit werkt alles weer.........
Iemand een idee wat ik moet wijzigen, word er echt gek van nl.
Het werkt wel, alleen zogauw ikzelf (iemand anders buiten het netwerk heb ik nog niet kunnen testen) dit adres intik krijg ik de cam te zien maar kan ik daarna geen enkele ander pagina meer openen, msn doet het niet meer etc. De andere computers op het netwerk (gedeelde internetverbinding via hub en router) in huis kunnen dan ook niet meer op internet. Als ik de window met het adres weer sluit werkt alles weer.........
Iemand een idee wat ik moet wijzigen, word er echt gek van nl.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2004 02:42 ]