Toon posts:

forced window resize tool

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
..bestaat zoiets?

kan niets vinden met google, die geeft results die vooral gaan over IE fixed browser windows, maar ik bedoel dus gewoon vensters in windows progjes die fixed zijn..

reden is dat ik hoop dat ik halflife, dat bij mij veel te hard hakkelt (6 fps), in een window kan draaien en die dan vervolgens kleiner dan de forced 640x480 kan maken :) met een beetje geluk 'snapt' de halflife engine dat ie dan minder hoeft te berekenen B)

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

Ik heb weleens een programma gehad waarmee dit kon, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik geen idee heb waar je zoiets zou kunnen vinden.

Maar het bestaat wel, ik zal nog even zoeken.

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Welke Windows versie gaat dit over? Het zou leuk zijn om dit in je topic titel te zetten cfr. de Windows Operating Systems Policy :)

Verder - kijk eens naar Spy++ geloof ik dat het heet - hiermee kan je bepaalde Window properties aanpassen en dit vermoedelijk ook wel :)

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Zo'n programma bestaat heel misschien wel, maar ik zou er niet op rekenen dat het iets gaat helpen om Halflife beter te laten draaien. 640x480 is al echt een absolute minimum-resolutie, als je computer dat doet met 6 fps dan kun je het gewoon wel shaken. Je zou 10 euro kunnen uitgeven aan een GeForce 2MX ofzo, die kaart doet het nog prima met dat spel (ik kan het weten, want ik heb er 1 ;) ). Een CPU van 750 MHz ofzo is ook zat dacht ik - iig als je PC die eisen nog niet haalt kun je het echt wel shaken.

Trouwens, de meeste programma's zullen niet goed reageren op tooltjes die hun window size veranderen. Meestal stellen ze met een reden in dat dit niet kan (de default is in veel ontwikkeltools dat het wel kan namelijk). Dan kun jij wel alsnog een window gaan resizen, maar waarschijnlijk reageert een programma daar dan absoluut niet op en krijg je gewoon een grijs vlak in de extra ruimte, of zie je slechts een deel van de venster-inhoud (als je hem kleiner maakt). Scalen zal het i.h.a. echt niet vanzelf doen - denk ik tenminste.