Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Hoe midi files converten in Nokia sound converter

Pagina: 1
Acties:

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Nadat ik de search en faq al had doorgespit ben ik er nogsteeds niet achter hoe ik midi files geschikt maak voor mijn Nokia 3200.

Bijna alle midi files die ik erop zet speelttie niet af. En ik kan nergens vinden hoe ik die moet omzetten. Het zou met die Nokia sound converter moeten kunnen maar dat programma is niet echt duidelijk en werkt niet echt.

Weet iemand hoe ik de midi's geschikt maak?

• Cybersijp
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-11 13:57
hebt laatst zelf ook met dat progsel gespeeld, en een mp3 naar amr gellof ik dat het was omgezet. was een kwestie van bronbestand opzoeken en convert rammen geloof ik, daarn akon je na bewerking aangeven hoe het moest heten en waar te plaatsen. :)

Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???

• Sn0wblind
Das een ander programma.

Daarmee convert je idd files.

Maar er is r ook eentje die midi files geschikt voor gebruik zou maken op een nokia.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Sn0wblind schreef op 13 september 2004 @ 03:10:
Das een ander programma.

Daarmee convert je idd files.

Maar er is r ook eentje die midi files geschikt voor gebruik zou maken op een nokia.
Dat programma functioneert volgens mij niet eens, ik kreeg ook geen enkele file werkend. Heeft volgens mij te maken met het feit dat Nokia telefoons maar 4 tonen tegelijk accepteren, en de meeste midi's daar overheen gaan. Blijkbaar is dat programma niet zo goed als ze je willen doen geloven... :X

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Sn0wblind
maar dat ding heeft toch 16 kanalen ofzo?

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Sn0wblind schreef op 13 september 2004 @ 03:22:
maar dat ding heeft toch 16 kanalen ofzo?
16 kanalen, maar hij speelt maar 4 tonen tegelijk af (althans, voor zover ik weet). Dit terwijl moderne midifiles tot wel 48 kanalen kunnen ondersteunen, met een vrijwel ongelimiteerd aantal tonen op één moment.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1